Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ook even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
sylviawallie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): santos onze newfoundlander en luna en roxy onze franse bulldogjes
ook even voorstellen
hoi iedereen
mijn naam is sylvia en kom uit hoogezand bij groningen , ben getrouwd en moeder van 2 kids , meisje van 17 en jongen van 14 , we hebben 2 honden , santos een newfoundlander van 6 jaar en luna een franse bulldog dame van 2 jaar , verder hebben we reptielen ( baardagamen , halsbandleguanen en uromastyx ) en een 150 aquarium met vissen ( tanganika )
onze grote hobby is motorrijden ( goldwing ) , ik rijdt zelf maar vindt het achterop meerijden ook heel fijn , we gaan jaarlijks verschillende treffens af waar we andere goldwing liefhebbers ontmoeten en super weekenden hebben .
nou mochten jullie meer willen weten dan hoor ik dat vast wel
gr sylvia
mijn naam is sylvia en kom uit hoogezand bij groningen , ben getrouwd en moeder van 2 kids , meisje van 17 en jongen van 14 , we hebben 2 honden , santos een newfoundlander van 6 jaar en luna een franse bulldog dame van 2 jaar , verder hebben we reptielen ( baardagamen , halsbandleguanen en uromastyx ) en een 150 aquarium met vissen ( tanganika )
onze grote hobby is motorrijden ( goldwing ) , ik rijdt zelf maar vindt het achterop meerijden ook heel fijn , we gaan jaarlijks verschillende treffens af waar we andere goldwing liefhebbers ontmoeten en super weekenden hebben .
nou mochten jullie meer willen weten dan hoor ik dat vast wel
gr sylvia
Laatst gewijzigd door sylviawallie op 31 jan 2010 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
- Panda
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): ShihTzu X Maltezer
-
sylviawallie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): santos onze newfoundlander en luna en roxy onze franse bulldogjes
Re: ook even voorstellen
dank je wel , zal morgen proberen een foto te plaatsen van beide doggie's , het zijn super schatten die newfoundlanders , het is zo'n sulletje .
santos is 75 kilo en dan kan ik hem niet eens dik noemen ,hij is gewoon enorm groot , bij een dieren arts werdt mij eens gevraagd door een klant waar ik het zadel had gelaten
, dacht dus dat ik met een pony binnenkwam haha
gr sylvia
santos is 75 kilo en dan kan ik hem niet eens dik noemen ,hij is gewoon enorm groot , bij een dieren arts werdt mij eens gevraagd door een klant waar ik het zadel had gelaten
gr sylvia
- eee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mix Friese Stabij met Wetterhoun
Schotse Collie - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: ook even voorstellen
welkom hier! 75 kilo
die gaat zeker vaak mee in het mandje achter op de fiets
die gaat zeker vaak mee in het mandje achter op de fiets
- samantha!
- Zeer actief