Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oosten des lands wandeling zaterdag 23 jan-Beerze- 13:45 ur

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Re: Oosten des lands wandeling zaterdag 23 jan-Beerze- 13:45 ur

Ongelezen bericht door Elly* »

Ben ook al weer een tijdje thuis. Aam de foto's wordt gewerkt. volgende keer zorgt de organisator voor meer licht :mrgreen:
Het was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Mogelijk ook nog een andere locatie werd voorgesteld.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Volgende keer ben ik ook van de partij. Ik lag in bed en werd wakker om 12.30, toen dacht ik.......ik kan nog........
Maar omdat ik vannacht ook nog weer moet, straks dus, dacht ik nee niet doen, anders rijd ik vannacht tegen een boom. Kon natuurlijk niet weer in slaap komen, dus toch nog een tijdje getwijfeld, maar uiteindelijk is het me toch gelukt.
Maar volgende keer :ok:
Gr. Aniek

Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Jammer dat je er niet bij was, maar volgende keer beter.
Vick
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Vick »

Mogen de honden daar los dan? Of is het ook van staatsbosbeheer en moeten ze dus vast?
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Het wordt gedoogd maar heeeeel officieel mogen ze er niet los nee.
Zolang je je gedraagt en je hond niet alles aan laat vliegen/op laat vreten of tekeer laat gaan in stukken waar bordjes staan dat het beschermd gebied is zijn ze op Beerze niet kinderachtig...
Vick
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Vick »

oke, bedankt voor je antwoord. Bij de oldemeijer bos zijn ze wel kinderachtig. Er er is verder in de buurt nergens een plek waar ze los kunnen
mercedes2803
Zeer actief

Vick schreef:oke, bedankt voor je antwoord. Bij de oldemeijer bos zijn ze wel kinderachtig. Er er is verder in de buurt nergens een plek waar ze los kunnen
Oldemeijer WERD altijd gedoogd ja...en nu niet meer en dat zal zijn redenen hebben denk ik.
Verder zijn ze idd wel strenger geworden bij de Oldemeijer maar voor mij en Rimpel nog niet streng genoeg...
Ik zal met Rimpel nooit zomaar in het bos gaan lopen want de kans dat ik iemand tegenkom die van afstand brult : " ik loop in het bos DUS mijn hond mag los" is mij nog veeeel te groot....
En ik en Rimpel reageren daar beiden uiterst vervelend op kan ik je zeggen :mann:
Ik loop dus af en toe in het Engelandsche bos langs de N34 maar alleen samen met mijn vriend en altijd een stuk uit elkaar waarbij 1 iemand vooruit loopt om evt loslopende honden te ondervangen :wink: Het IS een aanlijnbos maar dat schijnen maar weinig mensen te weten.

Het bos is in een maatschappij waarbij mensen hun honden graag los laten lopen, geen plek voor Rimpel, helaas.
Muis laat ik overal loslopen trouwens, die wijkt niet van mijn zij...ik ben daar dus heel dubbel in...Muis kan en wil ook graag overal los laten lopen en als ik met Rimpel loop wil ik vooral en alleen maar aangelijnde honden tegenkomen op gepaste afstand
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Ik heb zondag nog bij de Oldemeijer gewandeld...de blauwe route,meen ik dat het is. :oeps:
Iets na de Gloepe naar links en dan daar die weg afrijden en na die haakse bocht weer naar links.
Ik heb wel continu over mijn schouder gekeken of ik iemand zag maar het was wel baggerweer dus er waren sowieso maar weinig mensen in het bos.
De gele route was toch officieel altijd eerst een loslooproute ? Die stond nog in het boek van Nicky Gootjes toch? Dat was toch tot vorig jaar of zo geen gedoogbeleid, Hilje ?
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Oh een herkansing? :cheer:
Ben benieuwd welke locatie, want ik ga alleen mee als de hondjes los mogen :wink:
mercedes2803
Zeer actief

Shima schreef:Oh een herkansing? :cheer:
Ben benieuwd welke locatie, want ik ga alleen mee als de hondjes los mogen :wink:
zie hier :ok:

http://www.hondenforum.nl/plaza/wandele ... 80051.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”