Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onder voorbehoud ga ik mee. Ligt er een beetje aan hoe Hummer is na de vorige dag wat betreft wandeling.
Waar ik ook loop, met alleen Hummer zijn mensen helemaal verzot op hem (en is derhalve niet weg te 'slaan') of mensen hebben een gruwelijke hekel aan hem.
Ik begrijp dat wel maar voor puber Hummer is het enorm verwarrend.
Daarom loop ik ook het liefst met een groepje mee
Buiten dat zou ik het heel erg leuk vinden om jou en Luka weer te zien
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Cleo schreef:Onder voorbehoud ga ik mee. Ligt er een beetje aan hoe Hummer is na de vorige dag wat betreft wandeling.
Waar ik ook loop, met alleen Hummer zijn mensen helemaal verzot op hem (en is derhalve niet weg te 'slaan') of mensen hebben een gruwelijke hekel aan hem.
Ik begrijp dat wel maar voor puber Hummer is het enorm verwarrend.
Daarom loop ik ook het liefst met een groepje mee
Buiten dat zou ik het heel erg leuk vinden om jou en Luka weer te zien
En ik zou het heel leuk vinden om jullie weer te zien! Ik zet jullie onder voorbehoud op de lijst!
Ik ben er misschien toch!
Date gaat niet door, meneer was vergeten dat ie n weekendje naar Winterberg zou gaan.
Nu ff andere datum prikken.
Maar dan kan ik wel gezellig met jullie mee!
Moyodo schreef:Ik misschien, ik wilde afgelopen weekend ook la maar had weer eens dagen achter elkaar migraine. Hoe wordt het weer zondag???
Mooi genoeg om te wandelen, dus gewoon komen!
Ik heb je op het lijstje "onder voorbehoud" gezet
Zo is dat, je hondje moet er toch uit dus opschrijven en wandelen!
Wij hebben er zin in Car Barbara komt ook mee!
Ben benieuwd hoe het met die honden van jou gaat Cleo, Tibs is qua Duitse doggen redelijk selectief heb ik gemerkt. Gelukkis is het een doetje dus als het hem niet bevalt gaat tie toch lekker ergens anders lopen.
moosje schreef:Ik ben er misschien toch!
Date gaat niet door, meneer was vergeten dat ie n weekendje naar Winterberg zou gaan.
Gezellig
@Vince: Leuk dat Bar ook meegaat! Hummer is geweldig en nog niet zo heel oud, ik denk dat Tibs hem wel leuk gaat vinden
IK heb het opgeschreven maar dat had ik afgelopen weekend ook. Toch 3 dagen migraine en dan kan ik niet auto rijden helaas. Ik ga ervan uit dat ik het nu ook ff heb gehad en gewoon lekker mee kan met Eyes. Het grappige is dat mensen mij aan Eyes herkennen....is ook beter want ik heb steeds ander kapsel en dan ben ik weer dik en dan dun. Eyes blijft gewoon Eyes.
Gezellig
@Vince: Leuk dat Bar ook meegaat! Hummer is geweldig en nog niet zo heel oud, ik denk dat Tibs hem wel leuk gaat vinden
JA ik ben laatst een duitse dog tegen gekomen op het erkermederstrand (teefje van 11 maanden) en daar was hij gelijk helemaal super mee. Tibs is lekker sociaal (zoals je weet) dus ik verwacht ook geen enkel probleem hoor
Ariane schreef:
moosje schreef:
En jij mag niet eens mee
Om voor een date nu gelijk een weekend weg te gaan
Gezellig
JA ik ben laatst een duitse dog tegen gekomen op het erkermederstrand (teefje van 11 maanden) en daar was hij gelijk helemaal super mee. Tibs is lekker sociaal (zoals je weet) dus ik verwacht ook geen enkel probleem hoor
Ariane schreef:
moosje schreef:
En jij mag niet eens mee
Om voor een date nu gelijk een weekend weg te gaan
Daar heb je ook weer gelijk in.
Ik ben misschien een avontuurlijk tiepje
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Ik ga ervan uit dat ik dus net kom want mijn vriend heeft griep en ik ga wel zijn kant op , heb al wel voorhoofdholteontsteking. Mocht het mee vallen dan weet ik dat zaterdag.