Damn dat is inderdaad wel jammer van zo'n dure bal. hopelijk kan je het geld terug krijgen....???
Ik heb inmiddels een gewone rubberbal(formaat tennisbal), omdat de tennisballen na 1 keer apporteren door midden zijn. Ben sowieso wel van van die speeltje, hij heeft er ook nog een soort ring van een botje ding. Ze beschadigen uiteindelijk wel, maar de rubberbot en ring zijn zeker al een aantal jaar oud.
En als de kong het wel goed doet, kong ontwikkeld ook andere speeltjes en er zijn best veel op de markt.
Ik heb ook een soort rubber fleixibele frisbee, die juist door zijn flexibiliteit moeilijk stuk te krijgen is. Heb hem van een vriending gekregen die hem voor me meenam uit Amerika, maar zag hem ook op 1 site staan. Deze fabrikant maakt ook andere speeltjes.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stevig speelgoed??
Moderator: moderatorteam
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
-
29996D
Re: Stevig speelgoed??
Wij hebben een mini-autoband speciaal voor honden.
Hond kreeg alles kapot, ook de dikste flostouwen, maar die niet.
En spijkerbroeken idd.
Hond kreeg alles kapot, ook de dikste flostouwen, maar die niet.
En spijkerbroeken idd.
-
Floortje
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Stevig speelgoed??
Ik ben naar de winkel terug geweest, maar heb geen geld teruggekregen. jammer voor ze, ze zijn nu een goede klant kwijt.
Ik ga nu een boomerbal bestellen, want ze vinden zo'n grote bal toch wel heel erg leuk en een voetbal gaat te snel kapot.
Met ander speelgoed gaat het meestal wel goed Kong, flostouw, rubberen ballen, nylabones e.d. gaan hier best lang mee. (kong en nylabone al jaren, de rest heeft een levensduur van maanden)
Daarom was ik ook zo verbaasd dat die jollybal zo snel stuk was.
Ik ga nu een boomerbal bestellen, want ze vinden zo'n grote bal toch wel heel erg leuk en een voetbal gaat te snel kapot.
Met ander speelgoed gaat het meestal wel goed Kong, flostouw, rubberen ballen, nylabones e.d. gaan hier best lang mee. (kong en nylabone al jaren, de rest heeft een levensduur van maanden)
Daarom was ik ook zo verbaasd dat die jollybal zo snel stuk was.