zijn nagels zijn bruin,dus ik kan het leven slecht zien..
wat denken jullie? kort genoeg?

Moderator: moderatorteam

Tja, hij zal ergens op moeten staan, héKatja schreef:Lukt niet, nagels zijn kort maar kussentjes zitten in de wegflatcoat schreef:Als de hond op de grond staat en je kunt een stukje papier onder het voetje schuiven dan zijn ze niet te lang. Krijg je er geen papiertje onder, dan zal er nog een stukje af moeten.
Bij de trimster laten doen, vreemde ogen dwingen meestal!!!!Jinx schreef:Ik breek even in op dit topic...Iemand nog tips voor te lange nagels bij een hond waarbij je echt die nagels niet kan knippen?
Als ik het probeer met het tangetje dan gaat hij gillen (zelf als ik alleen het kleinste topje van de nagel pak) en uitvallen. Het is gewoonweg onmogelijk.
We lopen veel over de straat en rennen ook met hem maar ze slijten gewoon niet genoeg en ze zijn wel erg lang...

ik had voor Maxi eerst zo'n tang, maar dat deed bij hem ook pijn.. waarschijnlijk ook omdat hij ontzettend dikke nagels heeft.. zodoende heb ik de nagelknip schaar van de katten gebruikt om er steeds inimini stukjes af te knippen/schrapen.. dat werkte goed.. later heb ik het nog een beetje bijgeschuurd met schuurpapier (vijl werkte niet :N: )Jinx schreef:Ik breek even in op dit topic...Iemand nog tips voor te lange nagels bij een hond waarbij je echt die nagels niet kan knippen?
Als ik het probeer met het tangetje dan gaat hij gillen (zelf als ik alleen het kleinste topje van de nagel pak) en uitvallen. Het is gewoonweg onmogelijk.
We lopen veel over de straat en rennen ook met hem maar ze slijten gewoon niet genoeg en ze zijn wel erg lang...

Ik heb gewoon de goedkoopste bij de Gamma (dat was het eigen merk) gekocht. Ik ben er nog steeds blij mee.YvetteJ schreef:Hebben jullie ook een soort typenummer of toerental (hoe noem ik dat :N: ) waar ik op moet letten bij zoiets?
Mijn trimster heeft er een en is echt een superding, er zijn alleen zoveel verschillende te koop, ik zie door de bomen het bos niet meer
Oke, dank je, zal binnenkort eens een keertje in de winkel gaan kijken!Hanneke2 schreef:Ik heb gewoon de goedkoopste bij de Gamma (dat was het eigen merk) gekocht. Ik ben er nog steeds blij mee.YvetteJ schreef:Hebben jullie ook een soort typenummer of toerental (hoe noem ik dat :N: ) waar ik op moet letten bij zoiets?
Mijn trimster heeft er een en is echt een superding, er zijn alleen zoveel verschillende te koop, ik zie door de bomen het bos niet meer