Owww geweldig, als je dat zou willen doen.. hopen dat ik ermee kan rollenBudkes schreef:Dit is hem:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beerze (Overijssel) Zaterdag 20 februari -11.45 uur
Moderator: moderatorteam
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Re: Beerze (Overijssel) Zaterdag 20 februari -11.45 uur
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Zal ik zorgen dat ik om 11.20 bij je ben?cooperv schreef:oew ja Nelson en ik willen ook graag weer mee, het is wel weer alleen beetje het zelfde verhaal met mijn werk als vorige keer, maar als er geen gekke dingen gebeuren kan het makkelijk
Dan zijn we rond 11.30-11.35 bij Beerze en dus mooi op tijd
Hoe laat moet je dan ook alweer werken? We zijn nu vroeger dan de vorige keer dus volgens mij moet dat zat lukken
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Je zou op dat onderstel mooi een kleine vliegtuigbench kunnen maken met een paar elastieken (spinnen voor de fiets)Budkes schreef:Dit is hem:
Ik heb Shima's bakkie nog waar ze in zat in het vliegtuig...... Shima was toen ook 10 kilo, moet passen dus.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Nou als jij die dan mee neemt, en een spinShima schreef:Je zou op dat onderstel mooi een kleine vliegtuigbench kunnen maken met een paar elastieken (spinnen voor de fiets)Budkes schreef:Dit is hem:
Ik heb Shima's bakkie nog waar ze in zat in het vliegtuig...... Shima was toen ook 10 kilo, moet passen dus.
Voorwaarde is denk ik wel dat je je puppie op de zandvlakte laat rennen, daar wordt het duwen wel erg zwaar. Ach en anders tillen we in uiterste nood pupje om de beurt.
Mocht ik zaterdag niet kunnen dan zorg ik dat de buggy bij Elly komt voor die tijd.
Gr. Aniek

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Kijk aan, mooi geregeld zo! En als je het duwen van de buggy zat bent binden we Nilo er wel voor. Die heeft dit keer geen training gehad sochtends dus boordevol energie! 
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Hahaha geweldig, vind het hartstikke leuk dat jullie dit allemaal zo regelen.. Hopen dat het ook nog gaat werken
Narda en ik hebben er in ieder geval erg veel zin in!!!
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Doen we. Tot zaterdag dan!
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Wat een lief forum he, alle karren worden mee gesleept zodat pup mee kan en de autolozen krijgen liftenEllen. schreef:Hahaha geweldig, vind het hartstikke leukak dat jullie dit allemaal zo regelen.. Hopen dat het ook nog gaat werken![]()
- iones
- Zeer actief
Kan iemand mij vertellen hoe je precies moet rijden naar Beerze? Vanaf Almelo de hardenberger weg zeg maar?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Idd iemand ook iets van een adres, voor tom tommie?
- Budkes
- Zeer actief
Nah maakt ook niet uit, gewoon even routeplanner ANWB. Intoetsen Kampweg 1 Beerze. Precies daartegenover op de parkeerplaats moet je zijn...
Gr. Aniek

- Budkes
- Zeer actief
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Dank jeBudkes schreef:Nah maakt ook niet uit, gewoon even routeplanner ANWB. Intoetsen Kampweg 1 Beerze. Precies daartegenover op de parkeerplaats moet je zijn...
- iones
- Zeer actief
Ja, ongeveer. De Hardenbergerweg loopt ook langs Geesteren. Ik kom net voor Langeveen op de Hardenbergerweg uit.Budkes schreef:Je komt vanaf Geesteren toch ??
De route is trouwens wel te doen.
Hardenbergerweg/N343 rechts afslaan naar de Hardenbergerweg/N343
N343
2,47 00:03
toon kaart
4 Neem derde afslag op de rotonde naar de Dorpsstraat/N341
N341
12,06 00:10
toon kaart
5 Op de Sibculoseweg/N341 N36 rechts afslaan naar de N36
N36
16,66 00:14
toon kaart
6 Op de Twentseweg/N36 Beerzerweg links afslaan naar de Beerzerweg
23,11 00:19
toon kaart
7 Op de Beerzerweg Kampweg rechts afslaan naar de Kampweg
24,36 00:21
u bent gearriveerd op het eindpunt: Kampweg , Beerze (NL, 7736)
Laatst gewijzigd door iones op 17 feb 2010 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Budkes
- Zeer actief
iones schreef:Ja, ongeveer. De Hardenbergerweg loopt ook langs Geesteren. Ik kom net voor Langeveen op de Hardenbergerweg uit.Budkes schreef:Je komt vanaf Geesteren toch ??
Ik kijk wel even voor je....
Gr. Aniek

- Budkes
- Zeer actief
Heb gezocht, je moet vanaf de Hardenbergerweg eerst richting vroomshoop/westerhaar en dan moet je daar de N36 op.
Dan ga je rechtsaf richting Ommen, op een gegeven moment kom je op een groot kruispunt waar je maar 70 km mag rijden (flitsers
) en daar ga je linksaf, volg de bordjes camping Beerze Bulte. Dan heb je op een gegeven moment recht de camping de Beerze Bulten en precies tegenoveer de ingang naar de grote pp van de camping ga je linksaf een klein bosparkeerplaatsje op. Daar moet je zijn.
Dan ga je rechtsaf richting Ommen, op een gegeven moment kom je op een groot kruispunt waar je maar 70 km mag rijden (flitsers
Gr. Aniek

- iones
- Zeer actief
En ik geloof dat dit op de de Hardenberger de rotonde in Kloosterhaar de derde afslag moet nemen richting Sibculo. Volgens mij is dat die N341. En daarna de N36 rechts richting Ommen inderdaad.Budkes schreef:Heb gezocht, je moet vanaf de Hardenbergerweg eerst richting vroomshoop/westerhaar en dan moet je daar de N36 op.
Dan ga je rechtsaf richting Ommen, op een gegeven moment kom je op een groot kruispunt waar je maar 70 km mag rijden (flitsers) en daar ga je linksaf, volg de bordjes camping Beerze Bulte. Dan heb je op een gegeven moment recht de camping de Beerze Bulten en precies tegenoveer de ingang naar de grote pp van de camping ga je linksaf een klein bosparkeerplaatsje op. Daar moet je zijn.
Had ik maar een Tom tom. Nu moet ik tijdens het rijden lezen op een briefje...
- Budkes
- Zeer actief
Nee joh, dat valt echt reuze mee. Je hoeft maar een paar keer af te slaan 
Gr. Aniek

- iones
- Zeer actief
Dat wel ja.
Gelukkig is het iets van ruim 20 minuten rijden en niet langer.
Gelukkig is het iets van ruim 20 minuten rijden en niet langer.
-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
Ik neem aan dat je zaterdag dan spijbelt bij de trainingBudkes schreef:Nee joh, dat valt echt reuze mee. Je hoeft maar een paar keer af te slaan
Jan

-
Gos
- Zeer actief
Wat een geweld Jan. Mooie beurt weer, geen wonder dat er zo negatief gedacht wordt over africhters.....janinca2002 schreef:Ik neem aan dat je zaterdag dan spijbelt bij de training
-
janinca2002
- Zeer actief
- Contacteer:
je weet toch Elllen het africhten van honden ,met zachte, consequente hand en vrouwen alleen met de harde handGos schreef:Wat een geweld Jan. Mooie beurt weer, geen wonder dat er zo negatief gedacht wordt over africhters.....janinca2002 schreef:Ik neem aan dat je zaterdag dan spijbelt bij de training
Jan

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Aniek gaat gewoon praktijk oefenen. ik verstop me wel een keer. 
- Budkes
- Zeer actief
janinca2002 schreef:Ik neem aan dat je zaterdag dan spijbelt bij de trainingBudkes schreef:Nee joh, dat valt echt reuze mee. Je hoeft maar een paar keer af te slaan
Gr. Aniek

- Budkes
- Zeer actief
Maar zie het is al opgelost, Elly werkt mee.
En Jan ik wil niet klikken maar jij het echt niet zoveel te vertellen met je harde hand tussen al die vrouwen hoor, echt niet
En Jan ik wil niet klikken maar jij het echt niet zoveel te vertellen met je harde hand tussen al die vrouwen hoor, echt niet
Gr. Aniek

-
janinca2002
- Zeer actief
- Contacteer:
meer dan je denkt hoor( direct zoete broodjes bakkenBudkes schreef:Maar zie het is al opgelost, Elly werkt mee.
Jan

- Youp
- Zeer actief
We hebben een mooi groepjes bij elkaar zo. Zal ik een tuig meenemen zodat Diesel de buggy kan trekken?
Diesels komst is nog niet zeker trouwens. Ik ken niet alle honden die er meegaan. Zijn er ongecastreerde reuen bij? Diesel is een schat van een hond maar wil in het begin uit onzekerheid wel eens laten zien hoe groot hij is. Beetje borstelen, dominante houding. Na de eerste kennismaking is dit over. Sommige honden pikken dit niet en Diesel heeft me al net iets teveel gaten opgelopen door dit gedrag. Hij vecht overigens absoluut niet terug.
Diesels komst is nog niet zeker trouwens. Ik ken niet alle honden die er meegaan. Zijn er ongecastreerde reuen bij? Diesel is een schat van een hond maar wil in het begin uit onzekerheid wel eens laten zien hoe groot hij is. Beetje borstelen, dominante houding. Na de eerste kennismaking is dit over. Sommige honden pikken dit niet en Diesel heeft me al net iets teveel gaten opgelopen door dit gedrag. Hij vecht overigens absoluut niet terug.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Budkes
- Zeer actief
Die van mij zijn niet gecastreerd, maar van Perry krijgt Diesel geen gaatjes denk ik
.
En Cento is niet vechterig aangelegd, hij heeft alleen wel een ietwat pijnlijke rug en als ze daar lomp bovenop springen, dan wil ie wel eens snauwen. Maar hij heeft in de 6 jaar dat ik hem heb nog nooit gevochten maar ik weet niet of hij daar nu op 10-jarige leeftijd nog aan wil beginnen
.
En Cento is niet vechterig aangelegd, hij heeft alleen wel een ietwat pijnlijke rug en als ze daar lomp bovenop springen, dan wil ie wel eens snauwen. Maar hij heeft in de 6 jaar dat ik hem heb nog nooit gevochten maar ik weet niet of hij daar nu op 10-jarige leeftijd nog aan wil beginnen
Gr. Aniek

- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Youp,
Willem is een ongecatsreerde reu...
Overigens niet een macho
Willem is een ongecatsreerde reu...
Overigens niet een macho