Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
IK twijfel alweer, ben nog niet helemaal lekker en wil wel als het droog is anders heb ik het zo weer te pakken.Maar zag dat 50% kans op regen si dus ik kijk morgen wel hoe het op dat moment is en kom dan gewoon. Spreken jullie altijd bij de kiosk af of ergens anders? Wie weet of het wat uitmaakt als een hond aan de Synulox is, mag die zich dan gewoon inspannen? (voor haar allergie)
Moyodo schreef:IK twijfel alweer, ben nog niet helemaal lekker en wil wel als het droog is anders heb ik het zo weer te pakken.Maar zag dat 50% kans op regen si dus ik kijk morgen wel hoe het op dat moment is en kom dan gewoon. Spreken jullie altijd bij de kiosk af of ergens anders? Wie weet of het wat uitmaakt als een hond aan de Synulox is, mag die zich dan gewoon inspannen? (voor haar allergie)
We spreken idd altijd bij de kiosk af. Met Synulox mag ze gewoon alles doen hoor
Moyodo schreef:IK twijfel alweer, ben nog niet helemaal lekker en wil wel als het droog is anders heb ik het zo weer te pakken.Maar zag dat 50% kans op regen si dus ik kijk morgen wel hoe het op dat moment is en kom dan gewoon. Spreken jullie altijd bij de kiosk af of ergens anders? Wie weet of het wat uitmaakt als een hond aan de Synulox is, mag die zich dan gewoon inspannen? (voor haar allergie)
Ik heb geen antwoord over je vraag wat betreft de Synolux, maar we spreken officieel altijd bij de afgebrande kiosk af.
Daar komt alleen nooit iets van want iedereen blijft aan het begin al staan
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
wij halen het niet. mijn vader heeft van de navigatie de kaart van nederland verwijderd. ik weet zelf de weg er niet naar toe. ik heb van niemand een nummer dus kan me niet afmelden. sorry als jullie op mij staan te wachten baal er zelf heel erg van
Jinx schreef:Ariane en Bri, hebben jullie nog leuk gewandeld??
Ja hoor, Ariane is leuk gezelschap dus dat zat wel goed
We hebben nog een kleine 3 kwartier gewandeld en zijn inderdaad Anouk tegengekomen (knappe Bri ) en daarna heb ik de middag doorgebracht met mijn zieke echtgenoot van kopjes thee en crackertjes te voorzien.
Als een vent ziek is doet hij of hij zo ongeveer dood gaat
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.