Mijn naam is Ricky, ben een jonge meid van 23.
Ik woon samen met mijn vriend aan boord van een schip waar hij werkt en ik binnenkort ook ga beginnen na 6 jaar in een dierenspeciaalzaak gewerkt te hebben.
Ik heb in totaal 3 honden, 2 Bij mijn ouders thuis en 1 samen met mijn vriend.
Max: een waarschijnlijke Coton de Tulear kruising, Wij hebben hem gekocht als malthezer van kennisen die de ouders bij een broodfokker hebben gekocht maar hij weegt bijna 10 kg, is niet te dik en lijkt sterk op de Coton de Tulear.
Shadow: een Kruising Shi-tzu x Yorkshire terrier.
Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen had hij een Mopshond Bikkel waar ik ook erg gek op ben en hij gelukkig ook op mij!
Ik ben in spanning aan het afwachten op een nieuw hondje, en ben al erg lang gek op poedels en poedel kruisingen. Er wordt rond 7 maart een nest dwerg poedel x dwerg schnauzer pups verwacht en ik heb 2e keus op een reutje, dus als er minimaal 2 reutjes geboren worden is er een voor ons!
Verder hebben wij nog veel meer huisdieren!
4 vogelspinnen, 5 Baardagamen, 1 stekelpad, 2 binsenastrilde, 2 ossekikkers, 1 cavia, 6 muizen, 4 ratten, 4 vuurbuitpadden, 2 Bufo Marinus baby's en nog een aquarium met klauwkikkers en een met tropische vissen.
een hele beestenboel dus
Groetjes ricky en de beestenbende