Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij zijn de trotse nieuwe baasjes van Bentley (eerder bekend als Adam, de kruising Bullmastiff / Ridgeback).
We hebben hem een aantal weken geleden opgehaald uit het asiel in IJmuiden, wat een schat zeg!
Hij sprak ons meteen aan door zijn geweldige uiterlijk, lieve betrouwbare ogen en de klik die er eigenlijk meteen was
We hebben hem bewust een nieuwe naam gegeven om hem zijn vervelende verleden helemaal achter hem te laten. Hij is net 3 jaar oud en heeft bijna zijn halve leven al in een asiel moeten verblijven...onvoorstelbaar volgens ons. Maar helaas de realiteit voor teveel honden
Bentley vonden we goed bij hem passen, mijn pa is ook helemaal gek van die auto. En als we hem niet kunnen betalen, nu hebben we in ieder geval een hond die zo heet haha
Ik moet zeggen dat we al gehecht aan hem zijn vanaf het moment dat hij met ons mee naar huis reedt vanuit het asiel.
Ik zat achterin bij hem en hij legde zijn kop op mijn schoot en viel in slaap. Volgens mij het ultieme bewijs van 'de juiste klik'. En oh zo belangrijk vor de hond, maar ook zeker voor de baas(jes).
We hadden de mogelijkheid om hem na 2 weken terug te brengen, maar dit heeft uiteraard niet gehoeven!
Deze lieverd gaat hier bij ons oud worden!
Ik kan nog veel meer vertellen over onze schat, maar dan wordt het wel een erg lang verhaal ben ik bang...en het was puur een voorsteltopic!
Wij zijn in ieder geval lid van dit hondenforum en ik hoop allerlei leuke verhalen te lezen en af en toe zelf een verhaal te gaan posten.
Groetjes, de baasjes van Bentley
en een dikke poot / lik van Bentley zelf
Laatst gewijzigd door essieonline op 18 feb 2010 12:37, 6 keer totaal gewijzigd.
Wat goed dat jullie Bentley een warm huisje geven! Ik hoop dat hij heel lang in goede gezondheid bij jullie mag zijn!
Je kan via Photobucket of Imageshack foto´s opladen en ze dan d.m.v de link te copieeren hier op het forum plaatsen. De foto´s wel eerst wat verkleinen naar forumformaat. Dit wordt wel aangegeven op die sites.
Hoi, welkom hier met nu ... Bently.
Ik ken hem heel goed en het is idd een tophond.
Als je wil kan ik je nog foto's toe mailen die op de dierenasielsite stonden en hier in zijn asieldiertopic.
Ik heb de foto's in een andere topic gezien...toen hij nog een baasje zocht. Bedoel je die?
Ik zou ze ook erg graag op de mail willen krijgen. Dan kan ik ze toevoegen bij mijn album van Bentley !!!
Werk jij in het asiel waar Bentley / vroeger Adam heeft verbleven?
Ik heb de foto's in een andere topic gezien...toen hij nog een baasje zocht. Bedoel je die?
Ik zou ze ook erg graag op de mail willen krijgen. Dan kan ik ze toevoegen bij mijn album van Bentley !!!
Werk jij in het asiel waar Bentley / vroeger Adam heeft verbleven?
Groetjes,
Esther
Ja, ik werk daar al 14 jaar.
Toen jullie Adam haalde was ik met zwangerschapverlof, ben net weer begonnen.
Als je me een pb stuurt met je mailadres, zal ik de foto's naar je toe mailen.
Welkom op het forum!
Bentley is een prachtige hond.
Ook ik heb regelmatig bij zijn foto zitten kwijlen.
Helaas waren er wat tegens voor bij ons in huis.
Heeeeel veel plezier met Bentley.
Wonen jullie zelf ook in IJmuiden?
Karni-Mata schreef:Welkom op het forum!
Bentley is een prachtige hond.
Ook ik heb regelmatig bij zijn foto zitten kwijlen.
Helaas waren er wat tegens voor bij ons in huis.
Heeeeel veel plezier met Bentley.
Wonen jullie zelf ook in IJmuiden?
Nee, jammer genoeg niet! Anders zouden we iedere dag op het strand te vinden zijn denk ik haha
Wij komen uit Noord-Brabant...dus een heel eind gereden om deze lieverd op te halen. Maar dat hadden we er zeker voor over!