laat ik mij ook maar even voorstellen, ik ben Monique en ben 19 jaar. Ik woon in de Beemster (van de kaas ja
Maargoed op naar het heden, Scotty is nu 9 maanden oud en komt uit België. Ik doe nu met hem basis gehoorzaamheidscursus, wat van puppyniveau tot niveau 8 loopt, we zitten nu in niveau 4. Als niveau 4 is behaalt mag er gestart worden met behendigheid, flyball en breitesport. Het lijkt mij leuk om behendigheid te gaan doen, maar gezien zijn leeftijd kan dat nog even niet, dus als we net zo snel door niveau 4 gaan als de voorgaande niveau's wil ik nog even doorgaan met de gehoorzaamheid, tot hij de juiste leeftijd heeft. Hij vindt het heerlijk om wat te doen, en is gek op ieder hond en mens. Hij is ook erg gek op kinderen, mijn nichtjes van 5 & 6 kunnen heerlijk met hem spelen.
Ik las in een ander topic dat er steeds meer tollereigenaren hier komen, vind ik erg leuk aangezien ik hier in de buurt weinig andere tollers tegenkom en er niet zoveel over hoor.
Het is een behoorlijk verhaal geworden, maar mochten er vragen zijn mogen ze natuurlijk worden gesteld