Dus, wie gaat er mee?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen voor Hulphond
Moderator: moderatorteam
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Wandelen voor Hulphond
Wie gaat er op zondag 25 April wandelen op Bussloo met de hond? Lijkt me leuk om daar een aantal forummers te ontmoeten. Het is een georganiseerde dag, kijk voor meer info op http://www.wandelenvoorhulphond.nl.
Dus, wie gaat er mee?
Dus, wie gaat er mee?
Laatst gewijzigd door Hilde op 03 mar 2010 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Re: Wandelen voor Hulphond
Het is http://www.wandelvoorhulphond.nl
Ik ben vorig jaar meegeweest. Vond het toen verschrikkelijk massaal. Alle honden gingen los, ondanks dat het om een aangelijnde wandeling ging
Ik vond dit niet geheel verantwoord en ga dit jaar dan ook niet weer, ik loop dan gewoon niet lekker 
Ik ben vorig jaar meegeweest. Vond het toen verschrikkelijk massaal. Alle honden gingen los, ondanks dat het om een aangelijnde wandeling ging

- Hilde
- Zeer actief
Oké dan, vreemd. Als ik mee ga, gaat Beau ook niet los, ik ben te bang dat hij me niet meer kan vinden.Carma schreef:Ik ben vorig jaar meegeweest. Vond het toen verschrikkelijk massaal. Alle honden gingen los, ondanks dat het om een aangelijnde wandeling gingIk vond dit niet geheel verantwoord en ga dit jaar dan ook niet weer, ik loop dan gewoon niet lekker

- Carma
- Zeer actief
De rest loopt dus allemaal wel los en dat zijn er héél veelHilde schreef:Oké dan, vreemd. Als ik mee ga, gaat Beau ook niet los, ik ben te bang dat hij me niet meer kan vinden.Carma schreef:Ik ben vorig jaar meegeweest. Vond het toen verschrikkelijk massaal. Alle honden gingen los, ondanks dat het om een aangelijnde wandeling gingIk vond dit niet geheel verantwoord en ga dit jaar dan ook niet weer, ik loop dan gewoon niet lekker
Vorig jaar heb ik ook best lang in de rij moeten staan in het begin. Normaal vind ik dat niet zo erg, maar zet tientallen aangelijnde honden bij elkaar en je krijgt best wat spanning. Vervolgens wordt alles losgegooit....dat het vorig jaar allemaal goed is gegaan is wat mij betreft een klein wonder

- Hilde
- Zeer actief
Maar ben jij dan helemaal op het begin geweest, want je kunt nu toch zelf wandelen tussen een bepaalde tijd? En die kraampjes dan, waren die de moeite waard? Ik zag ook een agility gedeelte op de foto's?

- Carma
- Zeer actief
Ik dacht slim te zijn en heel vroeg te komen, zodat het nog niet zo druk was.....fout gedacht!Hilde schreef:Maar ben jij dan helemaal op het begin geweest, want je kunt nu toch zelf wandelen tussen een bepaalde tijd? En die kraampjes dan, waren die de moeite waard? Ik zag ook een agility gedeelte op de foto's?
De kraampjes heb ik niet kunnen bekijken, omdat het ook daar stervens druk was en ik het Luka niet wilde aandoen om tussen al die dringende mensen te gaan staan. Er worden idd ook wat demo's gegeven op gebied van hondensport.

- Hilde
- Zeer actief
Ah, ik weet nog niet of ik ga. Ik zie nog wel. Maar bedankt voor de info in ieder geval 

- Carma
- Zeer actief
- Hilde
- Zeer actief
Waw, misschien ga ik wel zonder Beau, maar gewoon om kennis op te doen. En heel veel verschillende rassen te zien. En natuurlijk foto's maken

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Wij hebben vorig jaar meegelopen (ben zelfs nog op tv geweest :N: ) en het was idd best druk, maar ik heb geen enkele (echte) wanklank gezien tussen de honden. Daarvoor was het te druk volgens mij
.
Honden gedragen zich in zo'n grote meute anders dan anders, over het algemeen 'beter'.
Ik had mbt Tessa ook heel erg mijn twijfels of ik er wel goed aan deed om haar los te laten, maar ik heb het wel gedaan en ik heb er geen spijt van gehad (op dat tv-moment na dan). Ze hield me veel beter in de gaten dan ik had durven hopen. Voor haar en mij is die wandeling juist een goede les geweest.
Die foto's zijn gemaakt bij de start en bij de informatietenten en daar was het idd behoorlijk druk. Tijdens de wandeling zelf viel het best wel mee.
Honden gedragen zich in zo'n grote meute anders dan anders, over het algemeen 'beter'.
Ik had mbt Tessa ook heel erg mijn twijfels of ik er wel goed aan deed om haar los te laten, maar ik heb het wel gedaan en ik heb er geen spijt van gehad (op dat tv-moment na dan). Ze hield me veel beter in de gaten dan ik had durven hopen. Voor haar en mij is die wandeling juist een goede les geweest.
Die foto's zijn gemaakt bij de start en bij de informatietenten en daar was het idd behoorlijk druk. Tijdens de wandeling zelf viel het best wel mee.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
Job
- Zeer actief
ik ga voor de wandeling van Cadiz,
de wandeling die je noemt is kennelijk populair genoeg.
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- Liesbeth
- Zeer actief
Job schreef:ik ga voor de wandeling van Cadiz,
Je kan ook beide wandelingen doen
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
- Hilde
- Zeer actief
Wanneer is die dan?Job schreef:ik ga voor de wandeling van Cadiz,

-
Job
- Zeer actief
Nee mij veels te druk.Liesbeth schreef:Job schreef:ik ga voor de wandeling van Cadiz,
Je kan ook beide wandelingen doen.
http://www.hondenforum.nl/plaza/wandele ... 81565.html" onclick="window.open(this.href);return false;Hilde schreef:Wanneer is die dan?Job schreef:ik ga voor de wandeling van Cadiz,
Ik loop in gedachten met 8 honden mee
(die lopen hier dan namelijk rond)
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Ik ga ook. Die drukte, daar kun je makkelijk omheen. Als je bij een vertrekkende groep gaat staan en dan snel een foto maakt ja, dan is het druk. Als je dan ook met die groep daarna naar de kraampjes wil, tja dan ga je allemaal op een hoop staan.
Ik vond het erg leuk, heb alle kraampjes gezien en ga dat dit jaar weer doen. Vond het leuk en de moeite waard. Ook leuke spulletjes gekregen!
Ik houd niet van drukte maar vond het heel gezellig vorig jaar. Heb twee hele rondes gelopen en genoten van alle verschillende rassen en honden.
De honden liepen inderdaad los verderop tijdens het wandelen, niks gebeurt. Hopelijk dit jaar weer zo positief....
Bij het evenemententerrein moeten ze wel vast, lijkt me ook het beste.
Er was een hond kwijt vorig jaar maar die was gelukkig weer gevonden op zich is het één grote rond en het valt vrij snel op als een hond de verkeerde kant oploopt...
Wat mij wel opviel is dat mijn hond mij niet zo goed hoorde als ik riep, met verschillende honden in de buurt. Dus dat is wel ff opletten. Maar hij loopt eigenlijk 90% van de tijd los dus hier ook...
Ik vond het erg leuk, heb alle kraampjes gezien en ga dat dit jaar weer doen. Vond het leuk en de moeite waard. Ook leuke spulletjes gekregen!
Ik houd niet van drukte maar vond het heel gezellig vorig jaar. Heb twee hele rondes gelopen en genoten van alle verschillende rassen en honden.
De honden liepen inderdaad los verderop tijdens het wandelen, niks gebeurt. Hopelijk dit jaar weer zo positief....
Bij het evenemententerrein moeten ze wel vast, lijkt me ook het beste.
Er was een hond kwijt vorig jaar maar die was gelukkig weer gevonden op zich is het één grote rond en het valt vrij snel op als een hond de verkeerde kant oploopt...
Wat mij wel opviel is dat mijn hond mij niet zo goed hoorde als ik riep, met verschillende honden in de buurt. Dus dat is wel ff opletten. Maar hij loopt eigenlijk 90% van de tijd los dus hier ook...
- Hilde
- Zeer actief
Ah, leuk, ik denk ook dat ik ga. In ieder geval voor foto's maar denk dat ik me gewoon ga inschrijven. Weet nog niet of ik Beau los doe, hangt even van de dag af, hoe goed hij dan luistert enzo. Wat voor spulletjes kreeg je dan vorig jaar? 

-
AnneMarie
- Zeer actief
Een tas met hondentijdschriften, een hangertje voor de gegevens van de hond om aan de halsband te hangen, een sleutelhanger, info, een placemat zijn zo wat dingen die ik me herinner.
Dat is een leuke bijkomstigheid. Ik vond de wandeling en al die honden hartstikke leuk, en voor een goed doel!
Dat is een leuke bijkomstigheid. Ik vond de wandeling en al die honden hartstikke leuk, en voor een goed doel!
- Hilde
- Zeer actief
Oh, dat is die tas die je krijgt?! Wat een boel zeg. Ik weet nu zeker dat ik ga, samen met mijn moeder en Beau denk ik.AnneMarie schreef:Een tas met hondentijdschriften, een hangertje voor de gegevens van de hond om aan de halsband te hangen, een sleutelhanger, info, een placemat zijn zo wat dingen die ik me herinner.

-
AnneMarie
- Zeer actief
Het wordt mooi weer zondag! Gezellig 
Laatst gewijzigd door AnneMarie op 21 apr 2010 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Misschien kom ik wel ff kijken. iig zonder hond! Luca doe ik met zulke dingen echt geen plezier 
-
KimberleyZero
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
Misschien dat ik ga.. Ik twijfel enorm. Zeker omdat ik lees dat vorig jaar zoveel honden los gingen.
-
AnneMarie
- Zeer actief
Veel honden gingen los inderdaad. De mijne ook. Die loopt eigenlijk bijna altijd los en dat vind ik ook het fijnste. Maar dan moet je wel sociale honden hebben...
-
KimberleyZero
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër
Ja, maar dat weet je natuurlijk nooit van andere honden.AnneMarie schreef:Veel honden gingen los inderdaad. De mijne ook. Die loopt eigenlijk bijna altijd los en dat vind ik ook het fijnste. Maar dan moet je wel sociale honden hebben...
Ik zie genoeg honden los lopen die niet zo sociaal zijn en bij de eerste snuffel al op mijn hond springen.
Zaterdag ook. Mijn hond was vast en er kwam een andere hond los aanlopen.. Snuffelen en gelijk mijn hond met twee poten vast pakken en mijn hond aanvallen..
- Hilde
- Zeer actief
We gaan wel. Beau blijft wel lekker vast. Ik kan het niet hebben dat hij me kwijt raakt en andersom.

-
AnneMarie
- Zeer actief
KimberleyZero schreef:Ja, maar dat weet je natuurlijk nooit van andere honden.AnneMarie schreef:Veel honden gingen los inderdaad. De mijne ook. Die loopt eigenlijk bijna altijd los en dat vind ik ook het fijnste. Maar dan moet je wel sociale honden hebben...
Ik zie genoeg honden los lopen die niet zo sociaal zijn en bij de eerste snuffel al op mijn hond springen.
Zaterdag ook. Mijn hond was vast en er kwam een andere hond los aanlopen.. Snuffelen en gelijk mijn hond met twee poten vast pakken en mijn hond aanvallen..
Ik heb nauwelijks staffords gezien...kennelijk voelen andere honden iets bij jouw hond. Er waren 1600 honden en er is niets voorgevallen...
-
AnneMarie
- Zeer actief
Het was weer gezellig, druk, maar daar kun je wel wat omheen. Ik ben uitgeblust nu en Bo ook.
Ik was hem een tijdje kwijt en dat is minder...maar met al die hondenmensen is dat weer helemaal goed gekomen gelukkig.
Ik was hem een tijdje kwijt en dat is minder...maar met al die hondenmensen is dat weer helemaal goed gekomen gelukkig.
- Hilde
- Zeer actief
-
AnneMarie
- Zeer actief
En niet kwijtgeraakt.
Mijn hond is TOTAL LOSS nu

Mijn hond is TOTAL LOSS nu
-
Leane
Ik ben met Rolex geweest ! Het was heerlijk..
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Zo, dat is een drukke wandeling! James zou dan gek worden haha, veels te druk voor hem. Vooral aan de lijn.