ik dacht als je dan 2 groepjes van 2 meiden maakt
dan kom je de mensen tegemoet.
Moderator: moderatorteam
Mocht je het wel graag willen moet je maar even aan de bel trekken. Vanuit de stichting zijn er mogelijk wel mensen die met een groepje de vlakte op willen.juudjepuudje schreef:Dat is jammer genoeg niet te doen voor ons, we zijn maar met z'n vieren en willen het bij 1 wandeling houden. dat is ook overzichtelijker.

Neem hem straks dan maar mee hierheen!juudjepuudje schreef:Jammer genoeg wat afmeldingen gehad, waardoor we nu op 18 personen zitten.. maar we maken er gewoon een heel gezellige dag van!
Hopelijk blijft het weer zoals het nu is, want het zonnetje schijnt heerlijk!!

Ik heb je later op de terugweg ook nog zien lopen, ik herkende je honden._Inge_ schreef:Ik denk dat er vanuit het buitenlandse honden forum weinig belangstelling was, omdat de meeste liever niet door het bos wandelen. In ieder geval wel de groep waarmee ik altijd ga wandelen.
Maar was leuk om jullie even te ontmoeten;) Zag dat het nog een aardige groep was later!
Als ik voor mezelf spreek.... ik ga niet 2x een uur in de auto zitten voor een lullig rondje van 5 km ofzo. Sowieso doe ik er mijn honden geen plezier mee om ze in een groep te gooien, en om zelf een halve zondag (en een halve tank) kwijt te zijn voor een uurtje lopen heb ik ook geen zin in.geronimo schreef:Ik vind het wel jammer dat er zo weinig animo is voor deze wandeling op het forum wel veel gepraat
En dat is dus niet mijn ultieme zondagsbesteding. Ik heb vandaag wel een klok gemaakt, waarvan het geld naar Kimba gaat. Ook goed?Irene schreef:Wij hebben 1,5 uur gereden en hebben er nog een extra rondje aan vastgeplakt.