Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Nee, wel klasgenoten van me. Waarschijnlijk omdat ik de halve dag me heul beroerd voelde. Bij de finale van Groomers Has It kwam ik weer tot leven zeg maar
Volgens mij gaan er al meer verhalen over gesjoemel met stambomen in dat wereldje. En achterlijk veel geld vragen, verkeerde informatie verschaffen etc.
Maeve schreef:
Volgens mij gaan er al meer verhalen over gesjoemel met stambomen in dat wereldje. En achterlijk veel geld vragen, verkeerde informatie verschaffen etc.
En dat staat hoe in verhouding met de ALCN? Die sjoemelen volgens jou met stambomen, vragen veel geld, verschaffen verkeerde info?
Volgens mij betreft het hier een gewone eigenarenclub die je hier door het slijk wenst te halen.
Of is het de gebruikelijke reactie op het woord "labradoodle"?
Maeve schreef:
En dat staat hoe in verhouding met de ALCN? Die sjoemelen volgens jou met stambomen, vragen veel geld, verschaffen verkeerde info?
Volgens mij betreft het hier een gewone eigenarenclub die je hier door het slijk wenst te halen.
Of is het de gebruikelijke reactie op het woord "labradoodle"?
Het is inderdaad het eerste wat mij te binnen schiet met het woord Labradoodle. Heeft niks met eigenaren te maken. Ik ken een aantal mensen met Doodles en daar heb ik niks tegen hoor. Maar wel tegen de praktijken die voorkomen bij dit ras, en aangezien Doodlewereldje zo goed georganiseerd is, kan ik me niet voorstellen dat de rasvereniging van niks weet en nergens mee te maken heeft.
Misschien moet je dan eerst even lezen op de site voor je je visie spuit.
"Hartelijk welkom bij de Australian Labradoodle Club Nederland.
De ALCN is voor en door eigenaren. Dus …"
Maar wel leuk dat je de doodle toch als ras ziet! Daar zijn er niet veel van (ik ook niet).
Maeve schreef:...Maar wel tegen de praktijken die voorkomen bij dit ras, en aangezien Doodlewereldje zo goed georganiseerd is, kan ik me niet voorstellen dat de rasvereniging ...
Haha, nou en of. Ze staat wel op de foto, meerdere keren zelfs.
Waar dan? Er waren er 5 he, met van die gele shirtjes. En daar was ik er een van maar ik heb een hele tijd ziek achter de ABHB stand gelegen Oh daar gaat mn imago!
Sorry, niet goed gelezen. Dacht dat ze het over HercuJess had. Die herkende ik ook bijna niet, heel ander kapsel :smile1:
Da's wel balen om dan net ziek te worden zeg.
Rosita Compagner schreef:
Misschien sta je wel op de foto <klik>
Haha, nou en of. Ze staat wel op de foto, meerdere keren zelfs.
Waar dan? Er waren er 5 he, met van die gele shirtjes. En daar was ik er een van maar ik heb een hele tijd ziek achter de ABHB stand gelegen Oh daar gaat mn imago!
Ja, dat dacht ik al.... En je dan niet ff voorstellen Nou ja, daar gaf ik je vast niet veel kans voor.
hercujess schreef:@Maeve: Foei, je had je inderdaad wel even voor mogen stellen!
Jullie hadden je ook niet voorgesteld Ik dacht daar lekker anoniem te zijn, haha.
Ha, volgens mij heb ik jullie 's morgens allemaal een handje gegeven.
Kan ik me niet herrineren hoor Anders had ik je naam wel herkent. Ik had smiddags pas zoiets van 'hey, die naam heb ik eerder gehoord! ' En Jessica herkende ik pas toen ze vertelde over haar Teckels
Shima schreef:Hey Jess, heb je gemist gisteren. De helft was er niet trouwens, wat dacht je....saaie stof?
Nee, het is mij niet gauw te saai, maar ik kan al sinds zondag mijn nek niet meer draaien. Zit enorm vast en doet enorm pijn. Ik leef al een paar dagen op paracetamol en tijgerbalsem