Ik mis nog dagelijks de bordjes "Verboden Toegang" uit het recente verleden in ZW ZuidhollandShima schreef:Wel een straf he om elke dag in Drenthe te moeten wandelen.
Mvg Veenmug
Moderator: moderatorteam
Ik mis nog dagelijks de bordjes "Verboden Toegang" uit het recente verleden in ZW ZuidhollandShima schreef:Wel een straf he om elke dag in Drenthe te moeten wandelen.
Dan ga ik niet mee... Mijn beide honden vinden het prima om met andere honden te wandelen maar ze zijn er niet echt van gediend om uitgedaagd te worden tot een spelletje... Dus jammer maar helaas.... veel plezier in ieder geval !!ChocoKyra schreef:*Jolanda* schreef:ik he op zich ook wel interesse alleen kun je iets meer vertellen over je hondje?
Want mijn dametje is nogal zinnig in met welke hond ze wel wil wandelen en welke niet. En mijn heer gaat liever zijn eigen gangetje...
Kyra is een lieve ondeugende labrador die tot nu toe met geen enkele hond een probleem heeft! Ze is gek op water en stokken rapen (gaat lastig met muilkorf die ze om heeft ivm poep eten...) en is gek op spelen met andere honden.
wat wil je nog meer weten?
Wat een leuke reactie's hier allemaal!!
Jip schreef:en een bordje honden aan de lijn heb ik hier ook nog nooit gezien.........Veenmug schreef:Ik mis nog dagelijks de bordjes "Verboden Toegang" uit het recente verleden in ZW ZuidhollandShima schreef:Wel een straf he om elke dag in Drenthe te moeten wandelen.![]()
![]()
Mvg Veenmug

idd Gaby :N: die hebben het denk ik niet gezellig samen.-Gaby- schreef:Prik maar een datum, dan kijk ik wel of ik kan. Ik denk alleen niet dat Elmo en Rhodin goed zullen gaan samen. Dus daar is het voor mij een beetje afhankelijk van.
Rhodin met Elmo zal denk ik niet gaan, maar met Kay denk ik wel. Hij gaat o.h.a. prima met Bordercollies en op onbekend terrein wil ik best een poging wagen. Als er veel honden mee gaan, dan is er genoeg afleiding en zijn er vast veel leukere dingen te doen dan ruzie maken.gyanty schreef:Bij Genieput is inderdaad lekker wandelen. Ben daar wel met de dogtrails geweest volgens mij. Als de datum beetje lukt dan kijk ik even of ik mee kan, Heb in april best veel dingetjes met Kay.
Denk dat Kay alleen ook geen vrienden met Rhodin en/of Elmo zal zijn, alhoewel het vaak op onbekende terreinen verbazingwekkend veel beter gaat met dergelijke reuen (ervaringen met border collie wandelingen). Behalve dalmatiers, die moet hij altijd uitschelden na 2 keer aangevallen te zijn. Alhoewel het me eens erg leuk lijkt om Rhodin in het echie te bekijken. Zowiezo om een aantal mensen eens in echie te zien lijkt me leuk. Eens zien wie er bij de hond hoort.
Maar goed, zoals nu denk ik dat het niet verstandig is met de reuen?

Alleen als we met een groepje gaan. Als ik alleen ga wandelen doe ik dat dichter bij huisChicoahua schreef:ik wil ook wel mee, ligt alleen aan wanneer. ik kijk wel even welke datum jullie hebben uitgekozen en kijk dan wel even of het kan.
zijn er honden die niet met kleintjes kunnen???? die van mij wil namelijk met alles spelen groot of klein maakt hem niet uit.
chico kan op afstand erg tekeer gaan en sommige dominante honden vinden dat niet zo heel leuk![]()
mocht ik niet kunnen wandelen ik zelf een andere keer wel verder, ik wandel regelmatig in de bossen.
wandelen er hier wel meer in havelte eigelijk??

Ja, tuurlijk!Ellen. schreef:Jullie honden kunnen allemaal met een pup die op je hond af komen stormen en enorm van rauzen, spelen en gekdoen houd?

Ja, wie gaat er een datum prikken? En misschien heb ik het gemist, maar waar is de bedoeling om te gaan wandelen?gyanty schreef:Oke, ja meestal gaat het op onbekend terrein inderdaad prima, alhoewel Kay nog wel redelijk in zijn patsfase is. Maar een reu die hij hier niet uit kan staan, dat ging weer prima met de border collie wandeling en anders laat ik hem gewoon met een bal lopen, dan kan de rest van de wereld voor hem gestolen worden (ik hoef er niet eens mee te gooien)
Maar met dalmatiers dat weet ik niet. Hoop eigenlijk dat hij ze ooit leert accepteren, maar er nog geen gelegenheid voor gevonden. Tot nu toe reageert hij ongeacht terrein, reu, teef, dominant of niet op dalmatiers. Maar het is alweer een tijd geleden dat we een dalmatier tegen kwam, dus ik durf het gewoon niet te zeggen, maar hier geld voor mij ook. Desnoods loop ik verder aangelijnd mee of doe ik een ander rondje in me uppie.
Zo lang het niet op 10 april is (dan lopen wij met de border collies in bakkenveen)....
Wie gaat er een datum prikken?
Hahaha vrijdag 9 april kan ik niet, dan zit ik in France-Gaby- schreef:Volgens mij voelt niemand zich verantwoordelijk voor de datum.![]()
Wat dachten jullie van a.s. vrijdag 9 april? En waar?
Oh, haha, niet goed terug gelezen blijkbaar. Ik ga eens even checken of ik dan kan.Ellen. schreef:Hahaha vrijdag 9 april kan ik niet, dan zit ik in France-Gaby- schreef:Volgens mij voelt niemand zich verantwoordelijk voor de datum.![]()
Wat dachten jullie van a.s. vrijdag 9 april? En waar?![]()
Dinsdag 13 april kan ik wel, en volgens mij konden er op die datum ook wel meer mensen?
Geen probleem, woensdag tm vrijdag kan ik ook wel zowiezo.-Gaby- schreef:Oh, haha, niet goed terug gelezen blijkbaar. Ik ga eens even checken of ik dan kan.Ellen. schreef:Hahaha vrijdag 9 april kan ik niet, dan zit ik in France-Gaby- schreef:Volgens mij voelt niemand zich verantwoordelijk voor de datum.![]()
Wat dachten jullie van a.s. vrijdag 9 april? En waar?![]()
Dinsdag 13 april kan ik wel, en volgens mij konden er op die datum ook wel meer mensen?
Edit: Dinsdag komt mij niet zo goed uit, ik moet om 15.00 uur bij college zijn. Voor die tijd kan ik wel, bijvoorbeeld als we om 10.00 uur ergens afspreken o.i.d. Is ook een beetje afhankelijk van de plaats, want ik moet uit Groningen komen, met het openbaar vervoer. Woensdag t/m vrijdag kan ik alle dagen.