Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij stellen ons voor...
Moderator: moderatorteam
- Boyv
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Kruising Labrador en Mechelse Herder
Wij stellen ons voor...
Hoi allemaal,
Ik ben Yvette. Een gezellige, sportieve vrouw van bijna 30, 29 april moet er aan geloven. Ik woon samen in Groningen stad met mijn hond Bo. Bo is een teefje van net een jaar. Ik heb haar vanaf 10 februari 2010. Bo is een kruising tussen een Labrador en een Mechelse Herder. Haar moeder was een politiehond, dus je kan al raden dat het een lekker fel typje is. 10 april beginnen we met de Basis cursus.
Ikzelf werk bij Enexis. Ik heb een administratieve functie en daarbij veel klantcontact. Verder sport ik veel. De sporten die ik beoefen zijn paardensport, wielrennen, hardlopen en vooral veel wandelen met de hond.
Mijn ouders hebben een Oud Duitse Herder genaamd Bayla. Ook een teefje van een jaar. Bo en Bayla zijn lekker aan elkaar gewaagd.
Als je meer wilt weten, dan hoor ik het wel.
Groetjes
Ik ben Yvette. Een gezellige, sportieve vrouw van bijna 30, 29 april moet er aan geloven. Ik woon samen in Groningen stad met mijn hond Bo. Bo is een teefje van net een jaar. Ik heb haar vanaf 10 februari 2010. Bo is een kruising tussen een Labrador en een Mechelse Herder. Haar moeder was een politiehond, dus je kan al raden dat het een lekker fel typje is. 10 april beginnen we met de Basis cursus.
Ikzelf werk bij Enexis. Ik heb een administratieve functie en daarbij veel klantcontact. Verder sport ik veel. De sporten die ik beoefen zijn paardensport, wielrennen, hardlopen en vooral veel wandelen met de hond.
Mijn ouders hebben een Oud Duitse Herder genaamd Bayla. Ook een teefje van een jaar. Bo en Bayla zijn lekker aan elkaar gewaagd.
Als je meer wilt weten, dan hoor ik het wel.
Groetjes
Helemaal weg van het voer Dog Lovers Gold
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- Aantal honden: 1
Re: Wij stellen ons voor...
hoi yvette
welkom op het forum
groetjes gonnie
welkom op het forum
groetjes gonnie
- samantha1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom op het forum !

Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/
-
Marie-Jo
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & een labrador x ?westie?
Hallo
ik heb ook een Bo waar ook halve labrador in zit
en ben ook pas 30 geworden
Welkom
ik heb ook een Bo waar ook halve labrador in zit
Welkom
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Welkom, mede-Groninger! Beginnen jullie toevallig de Basis cursus bij Hondenschool Stadspark? Want dan ga ik jullie zeker nog wel tegen komen. 
Groetjes, Gaby
Groetjes, Gaby
- Boyv
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Kruising Labrador en Mechelse Herder
Ik volg de basis bij Stichting Hondensport Groningen, dus niet in get Stadspark. Helaas-Gaby- schreef:Welkom, mede-Groninger! Beginnen jullie toevallig de Basis cursus bij Hondenschool Stadspark? Want dan ga ik jullie zeker nog wel tegen komen.
Helemaal weg van het voer Dog Lovers Gold
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Helaas! Misschien dan wel een x in het Noorderplantsoen of in het Stadspark.Boyv schreef:Ik volg de basis bij Stichting Hondensport Groningen, dus niet in get Stadspark. Helaas-Gaby- schreef:Welkom, mede-Groninger! Beginnen jullie toevallig de Basis cursus bij Hondenschool Stadspark? Want dan ga ik jullie zeker nog wel tegen komen.