Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik stel me ook even voor!
Moderator: moderatorteam
-
Iriss
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik stel me ook even voor!
Hallo allemaal!
Ik ben Iris, nieuw op dit forum. Hopelijk ben ik binnenkort in het bezit van een Golden Retriever.
Ik ben naar Ierland geemigreerd, waar ik (eindelijk!) de perfecte omstandigheden heb om een hond te houden. Ik werk en woon op een erg grote 'boerderij', waar de hond de hele dag met me mee kan. Ruimte genoeg hier (zo'n 50 hectare..) en genoeg wandelmogelijkheden!
Ik hoop op dit forum wat meer te weten te komen over eventueel vervoer naar nederland wanneer ik ooit weer terug zou willen, en natuurlijk allerlei andere handige weetjes!!
Ik heb een opleiding diergedrag gedaan op de Gausacademy, en daarna een hbo studie niet in de dieren. Maargoed, het dieren(gedrag) blijft natuurlijk enorm kriebelen!
Ik heb vooral gewerkt met Border Collies, maar heb er bewust voor gekozen om hier geen border collie te gaan houden, gezien alle verleidingen (schapen, koeien, paarden) en het er niet mee mogen werken.
Vandaar de bewuste keuze voor een wat 'minder' 'gecompliceerde' hond!
Ik hoop een boel te leren hier!!
Ik ben Iris, nieuw op dit forum. Hopelijk ben ik binnenkort in het bezit van een Golden Retriever.
Ik ben naar Ierland geemigreerd, waar ik (eindelijk!) de perfecte omstandigheden heb om een hond te houden. Ik werk en woon op een erg grote 'boerderij', waar de hond de hele dag met me mee kan. Ruimte genoeg hier (zo'n 50 hectare..) en genoeg wandelmogelijkheden!
Ik hoop op dit forum wat meer te weten te komen over eventueel vervoer naar nederland wanneer ik ooit weer terug zou willen, en natuurlijk allerlei andere handige weetjes!!
Ik heb een opleiding diergedrag gedaan op de Gausacademy, en daarna een hbo studie niet in de dieren. Maargoed, het dieren(gedrag) blijft natuurlijk enorm kriebelen!
Ik heb vooral gewerkt met Border Collies, maar heb er bewust voor gekozen om hier geen border collie te gaan houden, gezien alle verleidingen (schapen, koeien, paarden) en het er niet mee mogen werken.
Vandaar de bewuste keuze voor een wat 'minder' 'gecompliceerde' hond!
Ik hoop een boel te leren hier!!
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Re: Ik stel me ook even voor!
Welkom op het forum!
Spannend, straks een golden retriever......krijg je een pup of een volwassen hond? Alvast veel plezier met hem/haar!
Ierland is een prachtig land. Ik ben er al een paar keer geweest (in het zuiden). Wat heerlijk dat je daar alle ruimte hebt.
Veel plezier hier op het forum!
Ierland is een prachtig land. Ik ben er al een paar keer geweest (in het zuiden). Wat heerlijk dat je daar alle ruimte hebt.
Veel plezier hier op het forum!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- samantha1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom op het forum !

Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- Aantal honden: 1
hoi iris welkom op het forum
groetjes gonnie
groetjes gonnie
-
Bullsclan
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bull Terriërs
- Contacteer:
-
Marie-Jo
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & een labrador x ?westie?
waw wat een droom .. Daar zou ik ook voor tekenen en die Golden gaat alvast een geweldige toekomst tegemoed
Welkom!
Welkom!
-
S@ndr@
- Zeer actief
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
- cybert2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 nepBasset Door, 1 Jack Russel Saar, en 1 Frans Bulldogje (met neusje) Abbby
- Aantal honden: 3