Zoals de titel zegt: ik kom mij even voorstellen. Ik ben Laura, word a.s. donderdag 25 jaar en heb sinds afgelopen maandag een hond samen met mijn vriend. Ik ben daardoor op zoek gegaan naar een leuk forum om wat meer te weten te komen over bepaalde dingen en ook gewoon om al mijn leuke hondenfoto's te kunnen delen
Mijn hond is een kruising Schipperke van 11 jaar 'jong'. Ze komt weg uit het asiel in Den Haag, waar ze 2 maanden zat vanwege een dement vrouwtje dat helaas naar het verzorgingstehuis moest. Mijn vriend en ik konden haar niet weerstaan en hebben deze dame op leeftijd nog een kans geboden op een nieuw leven.
Meer over mijzelf: Ik woon in Den Haag, werk ook in Den Haag met verstandelijk beperkten die ook een auditieve beperking hebben. Ben officieel geboren in Rhenen, opgegroeid in Veenendaal maar wegens werk en vriend verhuisd naar the city. We wonen aan de rand tegen Wassenaar en hebben een park en bos om de hoek waar de hond lekker los mag, dus echt in de stad wonen we niet. Alhoewel het maar 10 minuten fietsen is tot station en stad, dus een ideale locatie! Ook wonen we niet ver van Scheveningen, dus lekker uitwaaien aan het strand is er ook bij!
Ik heb thuis een (hobby) gerbilfokkerij, eenmaal begonnen aan gerbils maakt je verslaafd
Als je nog vragen hebt voor mij, stel ze gerust!
TARAK