Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij zijn Paul, Wendy en onze 2 dochters uit Daarlerveen (ov)
Sinds zaterdag hebben we weer een pup van 10wkn na 3 jaar geen hond gehad te hebben.
Het is een bastaard Teefje (Dani) en wie er een idee heeft welke rassen er in deze mix zit die mag het zeggen
Nee geen ontstoken oogje hoor, kinderen hadden met de watersppuit gespeeld dus denk dat ze in de vuurlinie lag
Berrie schreef:Welkom op het forum,
Met je naar ik vermoed een DH - ennogietswatiknietthuiskanbrengen-
Zie ik bij de derde foto nu een enigzins ontstoken oogje?
Gr Berrie
Ahhh ok.. wilde al heel betoog houden over water koken, af laten koelen.. schoon maken etc... Maar das niet nodig dus..
Maar leuk hondje hoor om te zien! Dus snel meer foto's he?! Want denk dat et wel een flinke wordt
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
my12dogs schreef:Welkom, volgens mij zitten we vlak bijelkaar
Mooi pup hoor, was mams de duitse herder?
Hoi, wie of wat de vader of moeder was zal niemand ooit weten. Dani is gevonden samen met haar broertjes en zusjes in een doos voor de deur van een asiel, vandaar de vraag eigenlijk.
my12dogs schreef:Welkom, volgens mij zitten we vlak bijelkaar
Mooi pup hoor, was mams de duitse herder?
Hoi, wie of wat de vader of moeder was zal niemand ooit weten. Dani is gevonden samen met haar broertjes en zusjes in een doos voor de deur van een asiel, vandaar de vraag eigenlijk.
En hoe dicht zitten we bijelkaar
Ok, dacht dat je misschien wel wat wist van of vader of moeder.
Ik woon in Lemele......da's wel in de buurt of niet?