Mijn naam is Kristel (28), ik woon samen met men vriend Gunther (32).
Ikzelf werk met de vaste nacht, men vriend de dag zodat onze dieren nooit alleen hoeven te zitten.
Ikzelf heb 2 jaar opleiding hondeninstructrice genoten en heb les gegeven in de plaatselijke hondenschool.
Beide houden we van de natuur en wandelen, reizen is niet voor me weg gelegd of de hond(en) zou(den) mee moeten kunnen zonder problemen. Ik laat ze niet graag achter.
We hebben een mechelse herder van 4,5j jong, Jera is haar naam.
Dit is al mijn tweede mechelaar en men vriend heeft vroeger altijd duitse herders gehad.
Nog niet lang geleden men oudste mechelaar moeten afgeven en de jongste lijd er enorm onder.
Ze mist namelijk een soortgenootje om mee te ravotten.
Daarom hebben we besloten terug een tweede hond te nemen, we hopen dan ook dat alles goed gaat en tegen het einde van de zomer een nieuw familielid mogen verwelkomen.
Het zou dan een Zwitserse witte herder worden.
Dus nu is het afwachten geblazen en hopen dat alles goed mag verlopen, dekking, aantal pups, gezondheid, enz...
Ik hoop alvast van wel en ik hoop hier ondertussen nog een beetje bij te leren en eventueel ook raad ergens te geven indien ik van iets weet.
Nu hebben jullie al een duidelijker beeld van mij, als er vragen zijn mag je ze gerust stellen. (ik bijt niet