Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Furminator resultaten foto topic

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Sanne&Bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
Aantal honden: 2

Re: Furminator resultaten foto topic

Ongelezen bericht door Sanne&Bo »

Ik vraag me alleen af hoe jullie hond stil blijft staan.
Ik heb een veels te grote wiebelkont-hond ( :roll: ) volgens mij.
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Sanne&Bo schreef:Ik vraag me alleen af hoe jullie hond stil blijft staan.
als ik buiten in het park kam, staat hij liever ook niet stil, teveel indrukken, maar dan hou ik hem bij zijn staart vast haha
en op het balkon/in huis komt hij maar al te graag, hij vindt het heerlijk, en het gebeurd regelmatig dat hij ineens op zijn rug ligt met zijn fluit eruit haha
Sanne&Bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️

Ongelezen bericht door Sanne&Bo »

xSuzannex schreef:
Sanne&Bo schreef:Ik vraag me alleen af hoe jullie hond stil blijft staan.
als ik buiten in het park kam, staat hij liever ook niet stil, teveel indrukken, maar dan hou ik hem bij zijn staart vast haha
en op het balkon/in huis komt hij maar al te graag, hij vindt het heerlijk, en het gebeurd regelmatig dat hij ineens op zijn rug ligt met zijn fluit eruit haha
:F:

Ik weet niet of Bo het zo lekker vindt dan..
Misschien moet ze er nog gewoon aan wennen en kunnen we de puberteit gewoon weer even de schuld geven. :cheer:
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
Matje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jones - Kruising Engelse Springer
Finley - Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Matje »

Ik heb ook een Furminator (wel de goedkoper versie overigens ;) )
En merk dat Jones er beter uitziet wanneer ik hem met de hand pluk. In eerste instantie was ik heel tevreden over de furminator, maar nu ik Jones weer geplukt heb op zn rug/ flanken e.d. ziet het er toch een stuk strakker uit - en minder bruin haar. Hij is weer aardig zwart :mrgreen:
Afbeelding
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Rosita Compagner schreef:
daphneK schreef:Ik vind het wel grappig te lezen dat de prijzen zo ontzettend verschillen.

de ECHTE furminator is namelijk niet zo goedkoop, maar gaat wel langer mee.
de kwaliteit van de furminator via e-bay is niet zo goed, je kunt een paar keer mee kammen, en dan wordt het kammetje al steeds botter. In mijn vriendenkring hebben meerdere mensen dit via e-bay of andere webshop gedaan, en stuk voor stuk hoor ik ze steen en been klagen, over dat het de eerste paar keren prima werkt, maar daarna steeds minder wordt.

over het haar afbreuk, denk ik dat het wel mee valt, er valt niets af te breken, het wordt niet gesneden of wat dan ook.

over een paar weken krijgen wij onze pup, en ook wij zullen de furminator aanschaffen, maar dan wel de echte, want tja hier blijkt goedkoop is dan toch uiteindelijk duurkoop, en je hebt er minder lang plezier van
Ok, een furminator moet scherp zijn maar je kunt er niet mee snijden. Vat ik jouw tekst zo goed samen?
weet je echt zeker dat hij snijdt?
ik merk er niks van bij cas, vooral de ondervacht wordt meegenomen, en de losse dekharen.
ik vind het ook niet lijken op een coat king ofzo, gewoon meer op een tondeuze.

hoe dat ook, snijdend of niet, ik ben meer dan tevreden over deze kam, heb zoveel geprobeerd bij cas, niks haalt de losse vacht gewoon echt goed weg.
ik heb het kammen in 3x verdeeld, vandaag kwam er al stukken minder vanaf, en ook in huis is het goed te merken
na 24 uur ziet het er uit alsof ik pas een uur geleden gezogen heb, hij kan schudden zonder een sneeuwstorm te krijgen, hij krabt minder, je kan hem aaien zonder dat gelijk alles weer onder zit, misschien mag hij nu zelfs weer op bed slapen haha
daphneK
Actief
Mijn ras(sen): 2 langharige teckels en een leverkleurige flatcoated retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door daphneK »

Sanne&Bo schreef:
xSuzannex schreef:
daphneK schreef:Ik vind het wel grappig te lezen dat de prijzen zo ontzettend verschillen.

de ECHTE furminator is namelijk niet zo goedkoop, maar gaat wel langer mee.
de kwaliteit van de furminator via e-bay is niet zo goed, je kunt een paar keer mee kammen, en dan wordt het kammetje al steeds botter. In mijn vriendenkring hebben meerdere mensen dit via e-bay of andere webshop gedaan, en stuk voor stuk hoor ik ze steen en been klagen, over dat het de eerste paar keren prima werkt, maar daarna steeds minder wordt.

over het haar afbreuk, denk ik dat het wel mee valt, er valt niets af te breken, het wordt niet gesneden of wat dan ook.

over een paar weken krijgen wij onze pup, en ook wij zullen de furminator aanschaffen, maar dan wel de echte, want tja hier blijkt goedkoop is dan toch uiteindelijk duurkoop, en je hebt er minder lang plezier van
ik heb toch echt het idee dat mijn furminator via ebay gewoon een originele is hoor
originele verpakking, volledig dicht, en de adverteerder heeft honderden reacties gekregen op zijn advertentie waarbij er niks negatiefs bij staat over dat het niet origineel zou zijn of snel bot wordt
Precies..!
Hier hetzelfde.
Ochja: Jealousy is a bitch he ;)

nou er is hier niets over jaloers te spreken,
ik geef het alleen maar aan, verder niets.

Een furminator snijd niet, maar kan uit eindelijk wel stroever door de vacht g aan, dat is het enigste wat ik probeer te zeggen.
Afbeelding
yvon
Zeer actief

Ongelezen bericht door yvon »

ook wij handden bijna een halve plasticzak vol haar

Waar ik deze heb gekocht hebben ze het voor de paarden gebruikt

ik heb overig de maat M voor 19.95 euro
de grootste L kost 24.95 euro
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”