Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

voor de furminator fans

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

voor de furminator fans

Ongelezen bericht door M@scha »

ik zat even te kijken op ebay:

http://cgi.ebay.com/FURminator-Dog-Cat- ... _970wt_958" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
goud
Zeer actief
Contacteer:

Re: voor de furminator fans

Ongelezen bericht door goud »

Da's niet duur. Even in de gaten houden. Wij zijn er erg tevreden over.
Maggie
Sanne&Bo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Sanne&Bo »

Er kan nog 2 dagen op geboden worden, dus waarschijnlijk gaat hij wel omhoog tot ongeveer 10 euro.
Daar hebben wij hem ook voor gekocht.
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
lianne05
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laika.

Ongelezen bericht door lianne05 »

Hoe werkt dat E-bay nou eigenlijk? Nu staat er 0 x geboden en $ 0.01, stel je bent aan het bieden en je "wint" hoe gaat het dan verder? ben helemaal niet bekend met Ebay
Groetjes Lianne
M@scha
Zeer actief

stel je biedt 5 dollar dan biedt ebay voor jou. dus als iemand dan 0.25 cent biedt dan biedt ebay voor jou 0.30 cent etc.

als je wint ben je verplicht tot kopen en krijg je een email met uitnodiging tot betalen. dit gaat eigenlijk altijd via paypal of creditcard direct.
Afbeelding
lianne05
Zeer actief

Dus e-bay bied automatisch over het tegenbod? Daar heb je zelf helemaal geen zicht op? Het lijkt mij namelijk dat je zelf moet beslissen of je erover gaat of niet zometeen komt iemand die $100 bied en ik dus $100.30 moet betalen....Of snap ik het nu gewoon nog niet... :Q:
Groetjes Lianne
goud
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:stel je biedt 5 dollar dan biedt ebay voor jou. dus als iemand dan 0.25 cent biedt dan biedt ebay voor jou 0.30 cent etc.

als je wint ben je verplicht tot kopen en krijg je een email met uitnodiging tot betalen. dit gaat eigenlijk altijd via paypal of creditcard direct.
De keren dat wij via e-bay gekocht hebben heeft e-bay nooit een tegenbod gedaan. Als ik iets wil wacht ik tot een uur voor de sluiting. Dan goed in de gaten houden. Is bijna altijd gelukt. Bieden heb je helemaal zelf in de hand. Zou toch van de zotte zijn dat zij voor jou gaan bieden? :boos:
Maggie
M@scha
Zeer actief

lianne05 schreef:Dus e-bay bied automatisch over het tegenbod? Daar heb je zelf helemaal geen zicht op? Het lijkt mij namelijk dat je zelf moet beslissen of je erover gaat of niet zometeen komt iemand die $100 bied en ik dus $100.30 moet betalen....Of snap ik het nu gewoon nog niet... :Q:

neee!!! jij geeft een maximumbod aan, dus zoals in mijn voorbeeld blijft ebay voor jou bieden tot aan die 5 dollar en als er dan nog overboden wordt krijg je een mailtje of je je max bod wil verhogen.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

goud schreef:
massam schreef:stel je biedt 5 dollar dan biedt ebay voor jou. dus als iemand dan 0.25 cent biedt dan biedt ebay voor jou 0.30 cent etc.

De keren dat wij via e-bay gekocht hebben heeft e-bay nooit een tegenbod gedaan. Als ik iets wil wacht ik tot een uur voor de sluiting. Dan goed in de gaten houden. Is bijna altijd gelukt. Bieden heb je helemaal zelf in de hand. Zou toch van de zotte zijn dat zij voor jou gaan bieden? :boos:

bij mij biedt ebay altijd. en als ik vlak voor sluiting zit dan blijf ik erbij als ik het echt heel graag wil hebben
Afbeelding
lianne05
Zeer actief

Klinkt goed en had wel intresse heb alleen geen creditcard...hahahah
Groetjes Lianne
M@scha
Zeer actief

lianne05 schreef:Klinkt goed en had wel intresse heb alleen geen creditcard...hahahah

ik wil hem wel voor je kopen, maar dan moet je mij even je maximumbod pbén enzo...
Afbeelding
goud
Zeer actief
Contacteer:

massam schreef:
lianne05 schreef:Dus e-bay bied automatisch over het tegenbod? Daar heb je zelf helemaal geen zicht op? Het lijkt mij namelijk dat je zelf moet beslissen of je erover gaat of niet zometeen komt iemand die $100 bied en ik dus $100.30 moet betalen....Of snap ik het nu gewoon nog niet... :Q:

neee!!! jij geeft een maximumbod aan, dus zoals in mijn voorbeeld blijft ebay voor jou bieden tot aan die 5 dollar en als er dan nog overboden wordt krijg je een mailtje of je je max bod wil verhogen.
Ik bied gewoon rechtstreeks. Sorry hoor, maar ebay biedt niet voor mij. Kan het liggen aan je instelling van de comp? Mocht ik iets echt graag willen ga ik zelf overbieden. Wordt echt niet door ebay gedaan. Maar dat is mijn ervaring. Maar ik hou de furmenater in de gaten.
Maggie
Maddy
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maddy »

Deze verkoper verkoopt heel goedkoop furminators. De originele.
Ik heb vorige week welken gekocht. Maat M en L kosten bij deze
verkoper 10 cent meer. Geen verzendkosten. Ik ben zeer te spreken over de furminator. :D

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Vince
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
Contacteer:

Ongelezen bericht door Vince »

Niet via EBAY maar wel vandaag een furminator besteld! Ben echt erg benieuwd hoe die gaat bevallen!! :lol1:
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Ik heb indertijd ook via ebay een furminator gekocht. Incl verzendkosten was deze 13 nog wat. (verzending vanuit de UK) :mrgreen:
Afbeelding
Vince
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
Contacteer:

Ongelezen bericht door Vince »

Zo die furminator is echt geweldig!! :lol1:

Heb hem nu bijna een week en Tibs heeft er aan moeten geloven. Kwam zowat een hele pup vanaf joh. Maar wat ze zeggen is geen onzin. na 2 keer borstelen wordt het haarverlies aanzienlijk minder (ondervacht is gewoon goed uitgedund). Dus dat ding is zijn geld wel waard wat mij betreft! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”