In Ulvenhout is de route echt geweldig goed aangegeven met rode paaltjes. Daar kán je niet verdwalen.
In het Mastbos staan blauwe paaltjes, maar daar kan ik zelf niet mee uit de voeten. Ik loop daar mijn eigen route, omdat ik het daar goed ken. Maar het is vrij moeilijk om daar te verdwalen.
In beide bossen is er geen meer o.i.d. Alleen sloten en ik denk niet dat je het fijn vind als ze daar in gaan.
Van 1 oktober tot 1 mei zijn de Galderse Meren een echte aanrader. Dan mogen daar honden komen en het is er prachtig. Dus misschien iets om te onthouden. Ik wist het pas in april dat je het bestond, maar ik heb er tot 1 mei met Senna nog dankbaar gebruik van gemaakt. Het is er heerlijk en erg mooi. Je kan ook goed rondlopen en dan ben je ruim 1 uur onderweg als je in een stuk doorloopt (met zwemmende honden dus een stuk langer

)
Bij Wagenberg heb je nog een meer waar honden los mogen lopen en waar je omheen kan lopen. Daaromheen heb je verharde paden. Fijn, omdat ze dan niet vies worden. Je bent er wel in 30 minuten omheen gelopen als je zonder stops doorloopt.
Er schijnt nog een stuk meer te zijn hier in de buurt, maar ik kom zelf niet uit Breda. Ik kom uit de buurt van Den Bosch. Ik wordt nu dus door iemand anders hier wegwijs gemaakt. Ik ga regelmatig nu wandelen met iemand anders en die laat me wat zien van de omgeving en wat er is aan losloopgebieden. Tot voor kort dacht ik dat er enkel het Mastbos was hier in de buurt.
Chaam is ook erg mooi, maar wel weer een klein stukje verder dan Breda. Daar heb je een GROOT losloopgebied mét water. Over die route loop je al snel 1,5 a 2 uur.
Veel plezier