Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
pheasantfield
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever

Even voorstellen

Ongelezen bericht door pheasantfield »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marianne. Pheasantfield is de naam van mijn enige nest dat ik ooit heb gefokt. (Ik nam wat moeilijk afscheid van mijn pups, dus we hebben het maar bij 1 nest gehouden, dat is beter!).
Met mijn man en (niet meer thuis, maar wel dichtbij wonende dochter) hebben we wel wat beestenspul. Onze oudste is een paard, een merrie: Bulana van 27 jaar; zij geniet in de wei van haar oude dag.
Onze dochter heeft een ruin: Usher van 9 jaar, waarmee ze wedstrijden rijdt. Daar ben ik ook altijd bij.

Belangrijk zijn uiteraard onze 2 flatcoatreuen Pooh, pas 7 jaar geworden en Yarra, onze pup van 16 weken. Ook hebben we een rood-witte ex-kater Nonim. Verder komen hier door de week en in vakanties 2 oppashonden: Golden Retriever Lucky, 12 jaar en Australian Sheperd Gitchi 3 jaar. Dus het is hier wel een beetje beestachtig!

Pooh is een Pheasantfieldnakomeling. Zijn zusje Kohnoor( was Knorretje, alle pupjes hadden een Winnie the Poohnaam), is vorig jaar plotseling overleden, vandaar dat Yarra nu bij ons is. Pooh verloor in 1 maand tijd zijn moeder Dusky en zijn zusje Kohnoor en daar reageerde hij nogal heftig op. Wie niet in de familie! En 1 1/2 maand later overleed onze oudste kat Toddel van ouderdom, ruim 19 jaar. Het was allemaal heftig vorig jaar zomer.
Pooh is dus heel blij met zijn nieuwe maatje! Verder heeft Pooh nog een zusje Foetsie, die in Nijmegen woont en we ca. 1x per jaar zien en een broer Spetter in Leidschendam. De oma van zijn baasjes woont hier in de buurt, dus hij komt ook regelmatig voorbij. De helft van het nest bleef dus in huis; was gelukkig een klein nest!
Flatcoats hebben we al 31 jaar; ik ben dus behoorlijk verslingerd aan dat ras. Kan mijn leven niet zonder voorstellen.
Je hebt er tijdens de opvoeding je handen vol aan, vooral als ze puberen (maar ja zo gaat dat toch altijd ook met je kinderen?); meer belangrijk is de liefde en trouw, het plezier en enthousiasme van dit soort honden. Yarra is nummer 6 in de rij. Eerst hadden we 1 hond, Charka, toen werden het er , Ebony en Dusky, daarna 3, Dusky, Pooh en Kohnoor en nu dus weer 2. Ik hoop dat ze heel oud bij me worden.
Wat een verhaal zeg, was niet de bedoeling eigenlijk. Jullie hebben nu in ieder geval een beeld van me.
Runa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Zwitserse witte herder

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Runa »

Welkom :D
Afbeelding
Afbeelding
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Welkom op het forum! :D

Veel plezier hier.
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Hallo en welkom hier :ok:
Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marina »

Welkom en heel veel plezier hier.

En ik heb een leuk beeld van je gekregen. Ik kan me voorstellen dat je vorig jaar een ...... jaar hebt gehad Heel erg verdrietig allemaal.
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
wita-lap
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Contacteer:

Ongelezen bericht door wita-lap »

Welkom op het forum
J-J&Demy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond

Ongelezen bericht door J-J&Demy »