Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik ben vera van gingelom (belgië) ik bezit vier leuke honden waaronder een bleu merle chihuahua (hoop dat dit hier niemand erg vind op een vorig forum wel )
als er nog vragen zijn laat maar komen
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Heb nog twee border collie's ééntje waar ik al wedstrijd mee speel en de jonge die moet eerst nog zijn brevet halen en nog wat oefenen dan heb ik nog een bejaard dwergpincherke ligt vooral in haar mandje of op de zetel
en ps t zijn allemaal lievekes
grtjs
Nice, nee ik was gewoon nieuwsgierig omdat ik zondag op de wedstrijd ook een blue merle chihuahua heb gezien, en dat was in Geetbets, ik woon daar, en das nie ver van Gingelom af
volgens sommige mensen zijn er véél afwijking zoals slecht horen en zien huidaandoeningen enz maar volgens mij is het te wijten aan het verkeerd fokken door sommige bij andere rassen oa sheltie, border collie enz is er toch ook geen probleem als er juist gefokt word
ozzy is nu 5 maandjes is zeker geen kleintje maar is gezond dan denk ik dat het ok is
Op een ander forum is het een beetje verkeerd geschoten dat als ze ooit terug een chi neemt deze terug merle is en het haar niet uitmaakt of die te groot wordt ofzo.
hondenvrienden.be daar zit ik nog steeds merle's zijn gevaarlijk wat betreft afwijking blindheid, doofheid enz dat wilden ze me duidelijk maken en ja ik ben dan zo ik verdedig men hondje toch ook al hebben ze wellicht gelijk (ozzy heeft geen van deze dingen) hij is alleen groter dan een chi zou moeten zijn maar ik heb er geen spijt van dat ik hem heb ik zou hem niet meer kunnen missen