Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
....U moet ontdekken wat de hond in het verleden at als het u niet verteld is toen u hem kocht, vooral als u hem van een vriend gekocht hebt.
Deze snap ik ook niet helemaal. Zijn vrienden dan niet te vertrouwen wat betreft het eten wat ze aan de hond geven? Ik denk dat als je een hond in huis neemt altijd even na vraagt wat deze voor brokken o.i.d te eten kreeg, of je hem nu van een vriend koopt of van een fokker
....U moet ontdekken wat de hond in het verleden at als het u niet verteld is toen u hem kocht, vooral als u hem van een vriend gekocht hebt.
Deze snap ik ook niet helemaal. Zijn vrienden dan niet te vertrouwen wat betreft het eten wat ze aan de hond geven? Ik denk dat als je een hond in huis neemt altijd even na vraagt wat deze voor brokken o.i.d te eten kreeg, of je hem nu van een vriend koopt of van een fokker
Dat is toch een belangrijke vraag dat je zou moeten stellen ja, ik neem aan dat iedereen hier dat wel vraagt, ik toch al zeker zodat ik een zak kan gaan halen tegen dat de pup/hond er is
Trouwens veel fokkers geven wat eten mee en vermelden de naam automatisch, toch?
Lauw water met een beetje shampoo en schoonmaakmiddel is ook een goede manier om vlooien te voorkomen. U kunt het lichaam van uw hond voor vijftien minuten in deze mengsel onderdompelen en spoelen. Dit werkt heel goed als de aanwezig van vlooien gering is.
Zo?
Andy of zo? Of bleekwater?
Als u een tuin heeft, dan is het nuttig om marigolds te planten, want het verwijdert bepaalde insecten zoals vlooien.
Aha.
Ik zou dat omschrijven als goudsbloemen. Dan snappen niet-Engelstaligen je ook.
En heel veel grapefruitbomen kom ik eigenlijk niet tegen hier. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik zou nog eeeventjes wachten met je kennis rond te strooien aan de onwetenden en misschien eerst hier eens rondkijken wat de algemene stemming is :N: .
Ja, zelf ondanks dat je wel degelijk 2 (of was het 3?) keer gediplomeerd bent.
Dat zal je vast beter bevallen dan de discussie aan te gaan over rauw vlees en het gebruik van een TT bij opspringende honden .
Lauw water met een beetje shampoo en schoonmaakmiddel is ook een goede manier om vlooien te voorkomen. U kunt het lichaam van uw hond voor vijftien minuten in deze mengsel onderdompelen en spoelen. Dit werkt heel goed als de aanwezig van vlooien gering is.
Zo?
Andy of zo? Of bleekwater?
Welkom hier.
Je klinkt veelbelovend
had ik nog niet gelezen maar natuurlijk werkt dat tegen vlooien
tegen de hond trouwens ook want die is na 15 minuten onder water wel dood schat ik zo in
Theo krijgt de schrik van z'n leven als hij vanavond inlogt en kijkt of er al reacties op zijn voorsteltopic zijn gekomen... :N: Arme Theo.....we bedoelen het goed, hoor!
En weet je wat ik mee kreeg... Rauw vlees en kip karkassen
Als ik het goed heb is dit gewoon een verkoopformule uit de VS;van ieder boek dat gedownloaded wordt krijgt ts een percentage en de rest gaat naar de VS.
Jammergenoeg zullen er wel hele volksstammen in trappen.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
1. Als uw hond begint te blaffen, moet u standvastig zeggen "Stoppen of Niet blaffen!" Door alleen simpelweg "nee" te zeggen heeft geen effect op de hond.
Waarom werkt nee niet?
Even serieus, ben je echt gecertificeerd? En door wie dan wel?
Persoonlijk zou ik doen: rechtermuisknop -> alles selecteren en dan op "del" drukken. De zinsopbouw van heel veel zinnen klopt ook niet, het leest alles behalve plezierig (de inhoud nog even buiten beschouwing gelaten).
Als uw hond niet reageert terwijl het bespoten wordt met water ( zoals golden Retrievers of andere water-liefhebbende rassen) dan kunt u wellicht een electronische kraag gebruiken
Dus ik kan Davey (golden Retriever)het springen afleren met een elektronische kraag?
Hij springt best hoog en ver......dus mijn vraag:
Zit daar een verlengsnoer bij?
I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009 Mijn maatje en schurkie
De titel van je e-book zou ik veranderen.
Die t achter houd mag weg.
Normaal is het menselijk hoor.....spel/typfoutjes maar wil je een ietsie pietsie serieus genomen worden dan mag je wel een foutloze titel verwachten.
Of....zou het meteen iets over de inhoud zeggen?
Mary schreef:De titel van je e-book zou ik veranderen.
Die t achter houd mag weg.
Normaal is het menselijk hoor.....spel/typfoutjes maar wil je een ietsie pietsie serieus genomen worden dan mag je wel een foutloze titel verwachten.
Of....zou het meteen iets over de inhoud zeggen?
Het komt sowieso over als een slechte vertaling vanuit het Engels. Ik krijg werkelijk kromme tenen van alle de/het-fouten.
Mary schreef:Als uw hond niet reageert terwijl het bespoten wordt met water ( zoals golden Retrievers of andere water-liefhebbende rassen) dan kunt u wellicht een electronische kraag gebruiken
Doet ie het gegarandeerd nooit meer
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Veel plezier hier op het forum Theo! Ik denk dat je hier veel kunt leren.
De kennis in je boek is in ieder geval behoorlijk achterhaald of zelfs de grootste onzin.
Ik zou het ook even laten controleren op spel- en schrijffouten.
"hoe houdt ik mijn hond vitaal ?"
Mary schreef:Als uw hond niet reageert terwijl het bespoten wordt met water ( zoals golden Retrievers of andere water-liefhebbende rassen) dan kunt u wellicht een electronische kraag gebruiken
Doet ie het gegarandeerd nooit meer
Die regel was een citaat uit zijn e-boekie.
Ik hoop niet dat je dacht dat die regel van mij af kwam.