Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
marian* schreef:Als ik het goed heb is dit gewoon een verkoopformule uit de VS;van ieder boek dat gedownloaded wordt krijgt ts een percentage en de rest gaat naar de VS.
Jammergenoeg zullen er wel hele volksstammen in trappen.
marian* schreef:Als ik het goed heb is dit gewoon een verkoopformule uit de VS;van ieder boek dat gedownloaded wordt krijgt ts een percentage en de rest gaat naar de VS.
Gevalletje spam bedoel je?
Niet direct als Theo hier verder reageert en leert.Maar die illusie heb ik niet.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Gevalletje spam bedoel je?
Niet direct als Theo hier verder reageert en leert.Maar die illusie heb ik niet.
Mijn naam is Theo de jong en ik ben momenteel 44jaar oud.
Ik heb een bachelor degree in biotechnologie met als afstudeerrichting dierenzorg. Ik heb ook jarenlang ervaring als gecertificeerde hondentrainer,waar ik inmiddels mee ben gestopt. Ik heb recentelijk een eigen site opgericht en probeer ik nu via diverse forums mijn kennis over te dragen aan de personen die daar behoefte aan hebben.
Groetjes
Theo de Jong is toch de nieuwe trainer van Willem II?
Geen wonder......hij heeft het helemaal niet over honden maar over voetballertjes.
We hebben het allemaal verkeerd begrepen
I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009 Mijn maatje en schurkie
Ja maar hij is dan ook bachelor degree in biotechnologie met als afstudeerrichting dierenzorg afgestudeerd, dus tja die weet t echt wel....owja en gediplomeerd hondeninstructeur!
Ja, en dat laatste vind ik nog bijna het ergste! Ik vraag me af waar die diploma's te koop zijn geweest...?!
Reny schreef:Ik heb met interesse een gedeelte van je site gelezen. Er vallen me wel een aantal zaken op.
Eén tip hierbij, lees je eigen site nog even kritisch na, er zitten een aantal taal en schrijffoutjes in. Bijv. daar waar je je voorstelt staat je eigen achternaam met een kleine letter
Mary schreef:Als uw hond niet reageert terwijl het bespoten wordt met water ( zoals golden Retrievers of andere water-liefhebbende rassen) dan kunt u wellicht een electronische kraag gebruiken
Dus ik kan Davey (golden Retriever)het springen afleren met een elektronische kraag?
Hij springt best hoog en ver......dus mijn vraag:
Zit daar een verlengsnoer bij?
O ja. Zo, zo. Als ik mij niet vergis hebben er zeer recent wat veranderingen in de tekst plaatsgevonden. Nee, er is zeker eea 'aangepast'. Das goed ook, want ik als vrouw houd er zeker wel van om in druivenpoep rond te graaien.