Kon met de zoekfunctie hier niks over vinden dus van daar de vraag.
Indien onze hond (die we pas later deze week ophalen van de fokker) nestvlooien zou hebben, hoe kunnen we dat het beste behandelen en hoe besmettelijk is dit voor onze katten. En welk middel is het beste geschikt tegen teken voor een pup.
Dit omdat bij ons in buurt er meer problemen met teken zijn dan met vlooien. Mijn katten hebben hooguit 5 vlooien per jaar, maar wel wel wekelijks last van teken (worden ze voor behandeld).
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nestvlooien en teken
Moderator: moderatorteam
- nusca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een mechelaar.
- Daanie
- Zeer actief
Re: nestvlooien en teken
Ik mag toch hopen dat je pupje niet thuiskomt met vlooien of teken zeg....
Als het wel zo zou zijn zou ik linea recta doorgaan naar de dierenarts
Als het wel zo zou zijn zou ik linea recta doorgaan naar de dierenarts
- nusca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een mechelaar.
Re: nestvlooien en teken
@daanie, bedoelde niet dat ze thuiskwam met teken, maar welk middel het beste is als ze ze hier oploopt. Hoop inderdaad ook dat ze geen vlooien bij zich heeft als we haar meenemen.
@Nanna, oh dacht dat dat altijd zo genoemd werd bij puppies en kittens. Ik weet dat de fokker ze ontvlooid heeft, maar ja zekere voor het onzekere. Stel dat ze het heeft weet ik gelijk wat ik het beste kan halen.
Voor de poezen hebben we frontline omdat dat het beste werkt tegen teken bij katten. (wat ook zo is, na behandeling zijn ze geruime tijd teekvrij) Vroeg me af of dit merk ook als beste gold voor honden.
@Nanna, oh dacht dat dat altijd zo genoemd werd bij puppies en kittens. Ik weet dat de fokker ze ontvlooid heeft, maar ja zekere voor het onzekere. Stel dat ze het heeft weet ik gelijk wat ik het beste kan halen.
Voor de poezen hebben we frontline omdat dat het beste werkt tegen teken bij katten. (wat ook zo is, na behandeling zijn ze geruime tijd teekvrij) Vroeg me af of dit merk ook als beste gold voor honden.