Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe laat ben je van plan op station almelo te zijn? dan zorgen wij dat we er zijn
Laat maar weten hoe lang jullie er over doen van Almelo naar Beerze. Ik vind alles best Zal Nilo voor die tijd trouwens even borstelen. Hij haart als een gek!
Weer gewoon om 12 uur in Beerze allemaal toch?
Jeroen&Melissa schreef:nou....als je de trein van 11:06 neemt, dan ben je om 11:17 in almelo, zijn we mooi op tijd in beerze.
Vanaf station gok ik zo'n 25min.
ow, maakt niet veel uit hoor, baloe en noa zitten er ook in! wordt nog gezellig in de auto (Beige fiat seicento)
Ik heb er zin in! Hopelijk wordt het weer goed genoeg om leuke foto's te maken.
hebben jullie ook zin in portretjes? dan wil ik wel een poging wagen. Maken we van alle aanwezige hondjes een kleine reportage buiten de wandelingfoto's om.
Elly* schreef:Ik heb er zin in! Hopelijk wordt het weer goed genoeg om leuke foto's te maken.
hebben jullie ook zin in portretjes? dan wil ik wel een poging wagen. Maken we van alle aanwezige hondjes een kleine reportage buiten de wandelingfoto's om.
Ja, leuk idee! Hoop dat Nilo dan een beetje wil poseren maar dat zien we wel
Elly* schreef:Ik heb er zin in! Hopelijk wordt het weer goed genoeg om leuke foto's te maken.
Ja leuk!! Ik neem mn camera ook mee, hopen dat het mooi weer wordt.. oja ik ga dus wel mee, alleen hoop ik dat ik er kom wat mijn navigatie is nog steeds stuk en moet dus alles vanaf papiertje lezen..
Misschien een idee om met iemand telefoonnummer uit te wisselen, zodat ik eventueel dan de weg kan vragen of kan zeggen waar ik ben als ik jullie niet kan vinden.. Ik hoop dat het gaat lukken
Ik neem ook fototoestel mee, heb alleen niet zo'n goede als die van jullie denk ik..
Leuk dat Marjolein ook mee gaat!
Ellen: heb een tomtom, anders weet ik ook echt niet waar ik ben haha! Ben daar zo mega slecht in, maar zal je mijn telefoonnummer geven voor het geval dat goed?
LéonieHonden schreef:
Ellen: heb een tomtom, anders weet ik ook echt niet waar ik ben haha! Ben daar zo mega slecht in, maar zal je mijn telefoonnummer geven voor het geval dat goed?
Pff ja gelukkig heeft Elly mij mooi even een makkelijke route gegeven.. maar dan nog ben ik er af en toe wel een kluns in. Heb nu een aantal nummers dus komt helemaal goed Tot straks!
Ik zie dit nu pas...en het stomme was dat ik het wel wist maar kats vergeten ben. Wat een doos. :N:
Ga ik dit nog redden ?
Ja doen!
Stom hè ! Ik wist er verdorie van maar ben het gewoon stom vergeten en heb er op de een of andere manier ook mooi overheen gelezen hier.
Ik drink nog even snel een kop koffie en ga me dan als een razende roelie omkleden .
Het is gelukkig dichtbij voor me. Moet ik redden.
Ik zie dit nu pas...en het stomme was dat ik het wel wist maar kats vergeten ben. Wat een doos. :N:
Ga ik dit nog redden ?
Ja doen!
Stom hè ! Ik wist er verdorie van maar ben het gewoon stom vergeten en heb er op de een of andere manier ook mooi overheen gelezen hier.
Ik drink nog even snel een kop koffie en ga me dan als een razende roelie omkleden .
Het is gelukkig dichtbij voor me. Moet ik redden.
Als een razende roelie zegt ze... je hebt nog een heeeeeeeeeeeeul uur de tijd joh!
Ik moet wel even opschieten
Precies tegenover de inrit van Beerze Bulten heb je de parkeerplaats van het bos. Als het goed is wordt er daar verzameld wat ik weet van de andere wandelingen.
Precies tegenover de inrit van Beerze Bulten heb je de parkeerplaats van het bos. Als het goed is wordt er daar verzameld wat ik weet van de andere wandelingen.
LéonieHonden schreef:
Okee fijn. En anders zoek ik wel naar honden.
Kan niet missen ! En anders hoor je ons wel kakelen en de honden blaffen.
Yup yup.. nou ik ga iig op het fototoestel letten daar langs de weg..
Rijd over 20 minuten aan, ben ik ook lekker op tijd. Kun je daar ook ergens eten? Heb straks alweer honger
Ik ben weer terug, foto's worden nu op de pc gezet en moeten nog omgezet en op het internet. even geduld aub..
het was leuk om met nieuwe mensen kennis te maken en natuurlijk met hun hondjes.
Ik was ook rond die tijd weer thuis.
Wat hadden we lekker weer hè ?!
Was erg gezellig , hondjes hebben zich helemaal vermaakt en ik ook !
Dank jullie wel voor de leuke middag !
Jaa de fotos zijn echt weer heel gaaf geworden! Super! Vind de standfotos van Nilo ook erg leuk geworden, ondanks dat hij niet zo goed meer kon concentreren