Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Losloopgebied Wijk bij Duurstede

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Losloopgebied Wijk bij Duurstede

Ongelezen bericht door Irisz »

Zaterdag ga ik met mijn neefje en de hondjes wandelen. Hij woont in Tiel en ik wil daar in de buurt gaan wandelen en zag op http://www.hondenlosloopgebied.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; dat er twee losloopgebieden in Wijk bij Duurstede liggen.
Is iemand hier bekend en is het wat??
Of misschien andere alternatieven omgeving Tiel?
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Re: Losloopgebied Wijk bij Duurstede

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Bij Wijk heb je de Gravenbol. Dat is een dode arm van de Lek waar honden mogen zwemmen. Met een strandje. Je kunt ver naar achteren lopen langs het water, over weilanden. Veel mensen gaan ook verder als er prikkeldraad staat. Nog geen boze boer gezien.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Zoek stok! schreef:Bij Wijk heb je de Gravenbol. Dat is een dode arm van de Lek waar honden mogen zwemmen. Met een strandje. Je kunt ver naar achteren lopen langs het water, over weilanden. Veel mensen gaan ook verder als er prikkeldraad staat. Nog geen boze boer gezien.
Dankjewel. :ok: Is het daar druk in het weekend en kun je er echt wandelen of is het echt een smalle strook?
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Irisz schreef:
Zoek stok! schreef:Bij Wijk heb je de Gravenbol. Dat is een dode arm van de Lek waar honden mogen zwemmen. Met een strandje. Je kunt ver naar achteren lopen langs het water, over weilanden. Veel mensen gaan ook verder als er prikkeldraad staat. Nog geen boze boer gezien.
Dankjewel. :ok: Is het daar druk in het weekend en kun je er echt wandelen of is het echt een smalle strook?
Als het warm is, is het heeeeel druk. Maar is het normaal weer, dan niet. Je kunt daar wel echt wandelen. Het is weiland met een strook strand. Maar als je langer wilt lopen, moet je wel een aantal keer door prikkeldraad, opletten met de honden.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”