Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
dogo4ever
- Zeer actief
Voorstellen
Mijn naam is Eliza, 38 jaar oud, getrouwd met Frank, 2 kids en 4 honden. De hondenfamilie bestaat op dit moment uit 2 Staffordshire Bull Terriers (een dame en een heer, broer en zus van 5 jaar) en 2 Dogo Argentino dames, 1 van 2 jaar en 1 van 10 maanden.
Sinds 1991 zijn wij altijd in het bezit geweest van het ras de Staffordshire Bull Terrier en hebben wij in die jaren 7 nestjes gefokt waarvan 5 bij ons thuis en 2 bij vrienden (de teefjes stonden op onze naam maar waren gewoon bij hun eigenaar). De Dogo is altijd mijn grote liefde geweest maar manlief wilde er niet aan. Tot ruim 2 jaar terug. Toen was hij eindelijk na jaren zeuren om. Vandaar dus nu 2 Dogo's in ons gezelschap. En ik vind het geweldig (en hij ook). Voor mij nooit meer wat anders. Ik vind onze Staffies ook heerlijke hondjes hoor, daar niet van maar de Dogo is gewoon the love of my life.
Wie ben ik? Een hondenfreak. Niet alleen ben ik zeer geinteresseerd in de rassen die ik bezit maar ook in andere rassen. En ook aanverwante zaken die met honden te maken hebben zoals training, voeding, gezondheid en opvoeding bijv. Eigenlijk dus alles wat met honden te maken heeft. Ik las en lees alles wat los en vast zit en spit boeken en internet door op zoek naar interessante informatie.
Na altijd maar gewoon lezen wat er hier op het forum staat, heb ik me toch maar aangemeldt. Ooit in een grijs verleden heb ik me geloof ik ook ooit eens aangemeldt maar dat is wel heel lang terug.
Sinds 1991 zijn wij altijd in het bezit geweest van het ras de Staffordshire Bull Terrier en hebben wij in die jaren 7 nestjes gefokt waarvan 5 bij ons thuis en 2 bij vrienden (de teefjes stonden op onze naam maar waren gewoon bij hun eigenaar). De Dogo is altijd mijn grote liefde geweest maar manlief wilde er niet aan. Tot ruim 2 jaar terug. Toen was hij eindelijk na jaren zeuren om. Vandaar dus nu 2 Dogo's in ons gezelschap. En ik vind het geweldig (en hij ook). Voor mij nooit meer wat anders. Ik vind onze Staffies ook heerlijke hondjes hoor, daar niet van maar de Dogo is gewoon the love of my life.
Wie ben ik? Een hondenfreak. Niet alleen ben ik zeer geinteresseerd in de rassen die ik bezit maar ook in andere rassen. En ook aanverwante zaken die met honden te maken hebben zoals training, voeding, gezondheid en opvoeding bijv. Eigenlijk dus alles wat met honden te maken heeft. Ik las en lees alles wat los en vast zit en spit boeken en internet door op zoek naar interessante informatie.
Na altijd maar gewoon lezen wat er hier op het forum staat, heb ik me toch maar aangemeldt. Ooit in een grijs verleden heb ik me geloof ik ook ooit eens aangemeldt maar dat is wel heel lang terug.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Re: Voorstellen
Ha nog meer Dogo's hier! Die hebben we niet zoveel (eigenlijk vrijwel niet meen ik). Waar komen je dames vandaan?
Welkom
Welkom
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
-
wita-lap
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
- Contacteer:
- Marina
- Zeer actief
welkom 

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- asani
- Zeer actief
welkom .
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
-
dogo4ever
- Zeer actief
1 Dogodame komt uit Argentinie vandaan bij de kleinzoon van de bedenker van het ras (la Cocha, alhoewel zij als kennelnaam Las Arrias heeft. Zij komt uit een La Cocha reu en een Las Arrias teefje). De andere dame komt uit een dame (ook een La Cocha hond) die tegelijk met onze meid uit Argentinie is gekomen. En de vader is ook een reu uit die lijn.Jinx schreef:Ha nog meer Dogo's hier! Die hebben we niet zoveel (eigenlijk vrijwel niet meen ik). Waar komen je dames vandaan?
Welkom
Bedankt allemaal voor het welkom.
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Welkom
- Dolfine
- Actief
- Mijn ras(sen): Maltezer/Shih Tzu
- Contacteer:
- J-J&Demy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- yvon
- Zeer actief
Welkom!
-
dogo4ever
- Zeer actief
Je voelde het aan je water denk ikmassam schreef:het is telepathie! ik kijk nooit bij de ingang en nu wel!
welkom eliza!