Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vlooien vraag
Moderator: moderatorteam
-
xjexje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labrador en een jackrussel
Vlooien vraag
Wij willen volgende week zaterdag bij mijn ouders gaan eten, alleen hebben hun 2 katten en die hebben op dit moment vlooien!
Wij willen de honden graag mee nemen, maar kunnen katten vlooien ook bij honden komen?
Wij willen de honden graag mee nemen, maar kunnen katten vlooien ook bij honden komen?

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Re: Vlooien vraag
Sterker nog; de meeste vlooien op honden ZIJN kattevlooien.
Ik zou niet eens zelf gaan, laat staan de honden meenemen; dat lijkt me vragen om problemen.
Suzanne
Ik zou niet eens zelf gaan, laat staan de honden meenemen; dat lijkt me vragen om problemen.
Suzanne
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Als die katten morgen een pipetje vlooienspul krijgen, hebben ze toch zaterdag allang geen vlooien meer?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Zou dat niet al hoog en breed in de omgeving ook zitten en dus in huis? Ik zou toch het risico niet nemen eerlijk gezegd..Hanneke2 schreef:Als die katten morgen een pipetje vlooienspul krijgen, hebben ze toch zaterdag allang geen vlooien meer?
Suzanne
-
xjexje
- Vaste gebruiker
Waarom zou je zelf niet gaan? Als jou hond (weet niet of je die hebt) vlooien heeft blijf je dan ook buiten je huis?
Ik ga wel, maar laat mijn hondjes dus lekker thuis haha

-
xjexje
- Vaste gebruiker
Ik moet eerlijk bekennen dat wij zelf ook wel eens vlooien heb gehad bij mijn oudste hond en die waren echt niet binnen een weekje weg. heb echt misschien 2 weken gedeurd zodat het hele huis, en de hond vlooi vrij was

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Omdat je zelf die vlooien dus ook mee kan nemen; ze zullen je niet bijten denk ik, maar je wel als vervoermiddel beschouwen.xjexje schreef:Waarom zou je zelf niet gaan? Als jou hond (weet niet of je die hebt) vlooien heeft blijf je dan ook buiten je huis?
Mocht ik ooit hier vlooien hebben dan zal ik daar idd wat op moeten bedenken. Uitlaten okay, maar verder bij andere honden weghouden, zelf omkleden en daarna de honden niet meer aanraken.. Ik zal wel naar mijn werk moeten enzo
Suzanne
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Als die goeie mensen gewoon regelmatig stofzuigen lijkt dat me wel meevallen.Suzanne123 schreef:Zou dat niet al hoog en breed in de omgeving ook zitten en dus in huis? Ik zou toch het risico niet nemen eerlijk gezegd..Hanneke2 schreef:Als die katten morgen een pipetje vlooienspul krijgen, hebben ze toch zaterdag allang geen vlooien meer?
Suzanne
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes