Ik woon aan het Oldambtmeer (Blauwe Stad, Groningen).
Hier is een leuk wandelgebied, met water waar ze kunnen pootje baden/zwemmen.
Heeft iemand zin om hier heen te komen?
Mag ook zonder hond, als je het gewoon leuk vindt om mee te lopen.
Moderator: moderatorteam
Wat denk jijIneke schreef: Is iemand toevallig ook van plan een camera mee te nemen?
Is goed!shanty schreef:Uiteraard gaan wij ook nog even wandelen !
Camera gaat mee.. Uhm ik smsje wel even tegen die tijd okay ?
Je mag ook alleen komen, hoor...Maeve schreef:Gossie, die zou ik graag bewonderenMaar Nilo voelt zich nogal "the man" tegenover andere pups. Hij is lief hoor, maar waarschijnlijk wel een beetje lomp voor zo'n kleine pup
Nora is geweldig met pups maar die doe ik zo'n lange reis maar niet aan.
Ja maar daarvoor vind ik het dan weer wat te verIneke schreef:Je mag ook alleen komen, hoor...Maeve schreef:Gossie, die zou ik graag bewonderenMaar Nilo voelt zich nogal "the man" tegenover andere pups. Hij is lief hoor, maar waarschijnlijk wel een beetje lomp voor zo'n kleine pup
Leuk!Maeve schreef:Ja maar daarvoor vind ik het dan weer wat te verIneke schreef:Je mag ook alleen komen, hoor...Maeve schreef:Gossie, die zou ik graag bewonderenMaar Nilo voelt zich nogal "the man" tegenover andere pups. Hij is lief hoor, maar waarschijnlijk wel een beetje lomp voor zo'n kleine pup
Misschien dat we eens die kant op komen als Fina wat ouder is, Nilo is wel charmant naar volwassen teefjes. En ik wil echt een keer een IJslandertje in het echt bewonderen
Leeeuuuk!Silmariën schreef:Jaaa, ik ben graag van de partij, als je dat goed vind.![]()
Paljas komt dan sowieso mee, die kan met alles en iedereen. YoYo moet ik nog even bekijken, want die kan vaak nogal te enthousiast doen naar andere honden. Hij kent daarin weinig grenzen, zeg maar.
O, maar ik wil nog wel een keer wandelen, hoor!Marjoleine schreef:Dat is twee dagen voor wij terug zijn, Ineke.
Dat gaat 'm niet worden.![]()
Maar waar is dat wandelgebied?
Kun je dat uitleggen?

sjaak-k schreef:http://maps.google.com/maps?source=s_q& ... 7&t=h&z=15
Is dat inmiddels allemaal water? Anders vindt ik het wel een behoorlijk klein meer
Leuk!Elmo/maureen schreef:Ik wil eventueel ook wel meeElmo kan volgens mij wel goed met pups. 1x snauwde hij ernaar de pup was iets te brutaal
Maar hij heeft ook met een DD gespeeld en gerommeld enzo.
Echt wel, moet jij 'ns opletten!Elmo/maureen schreef:![]()
volgens mij kan ik 29 juli wel. Ligt er wel een beetje aan hoe laat. Want vriendlief is de dag ervoor jarig.
Hebbie een profi lijst :N: