Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trimmer omgeving Leiden
Moderator: moderatorteam
-
Daphne&Djego
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Trimmer omgeving Leiden
Kent er iemand een trimmer die ervaring heeft met het trimmen van golden retrievers in de omgeving van Leiden? 

-
tineke
Re: Trimmer omgeving Leiden
Op de sitterlaan in leiden zit een trimster die Goldens doet.
Hondenkapsalon Thea Adres De Sitterlaan 77 Postcode 2313TL Plaats Leiden Provincie Zuid-Holland
Hondenkapsalon Thea Adres De Sitterlaan 77 Postcode 2313TL Plaats Leiden Provincie Zuid-Holland
-
Daphne&Djego
- Vaste gebruiker
Oh wat grappig! Ik wist helemaal niet dat daar een hondenkapsalon zit. Bedankt voor de tip! Ik ga morgen maar eens bellen. 

-
Daphne&Djego
- Vaste gebruiker
Helaas is diegene gesloten tot 27 juli.
Jammer!
We hadden ook net gebeld naar iemand waar we Djego al eens een keer hadden gebracht om te trimmen, maar die heeft pas 21 juli plek.. Ik baal wel dat we niet eerder hebben gebeld..
We hadden ook net gebeld naar iemand waar we Djego al eens een keer hadden gebracht om te trimmen, maar die heeft pas 21 juli plek.. Ik baal wel dat we niet eerder hebben gebeld..

-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Waarom moet hij dan nu ineens `met spoed` naar de trimmer ?
Ik merkte ook altijd dat mensen als ze bellen voor een afspraak dat ze dan denken morgen meteen terecht te kunnen............
Ga er maar vanuit dat een goede trimster vaak lang van te voren volgeplanned staat want veel eigenaren maken bij afhalen gelijk een nieuwe afspraak !
Ik merkte ook altijd dat mensen als ze bellen voor een afspraak dat ze dan denken morgen meteen terecht te kunnen............
Ga er maar vanuit dat een goede trimster vaak lang van te voren volgeplanned staat want veel eigenaren maken bij afhalen gelijk een nieuwe afspraak !
Sandra

-
hercujess
Ja, ik heb hetzelfde. Ze lopen hier al te klagen als ze een week moeten wachten...en dan hebben ze nog mazzel, ondanks dat ik 5-6 dagen per week werk. In deze tijd springt mijn wederhelft bij als washulp, zodat we nog meer honden en katten doen dan normaal.empyree schreef:Waarom moet hij dan nu ineens `met spoed` naar de trimmer ?
Blijkbaar gaan ze liever naar een trimmer die bijna niks om handen heeft en wel direct plek heeft...
-
Daphne&Djego
- Vaste gebruiker
Hij moet niet echt "met spoed" naar de trimmer, maar we vertrekken volgende week woensdag richting Italië voor 2 weken.
Het probleem is dat we heel erg lang getwijfeld hebben om hem te laten trimmen vlak voordat we op vakantie gaan.
Het meeste knippen we namelijk zelf bij. Ik krijg alleen zijn hals niet helemaal mooi zoals een trimmer dat kan.
Voor de rest ziet hij er gewoon netjes uit.
Maar het is niet anders.. Ik ga wel even verder zoeken.
Het probleem is dat we heel erg lang getwijfeld hebben om hem te laten trimmen vlak voordat we op vakantie gaan.
Het meeste knippen we namelijk zelf bij. Ik krijg alleen zijn hals niet helemaal mooi zoals een trimmer dat kan.
Maar het is niet anders.. Ik ga wel even verder zoeken.