Vorige week zag ik Balou een beetje krabben en omdat het warm weer is waardoor je makkelijk een vlooien explosie krijgt en omdat ze al een tijd niet ontvlooit waren (doe ik eigenlijk alleen maar als er daadwerkelijk vlooien zijn) heb ik ze alle vier behandeld met Frontline.
Vandaag ging Beer naar de trimmer en toen we hem weer ophaalden zei ze dat Beer vlooien had.

Ik zag hem inderdaad vanmorgen ook al wat krabben. Hij is dus vorige week met Frontline behandeld en is bij de trimsalon met vlooienshampoo gewassen.
Ik ben als een gek (met dit warme weer

) aan het schoonmaken, alle kiertjes en gaten aan het stofzuigen. En ik heb van die omgevingsspray gekocht en overal langs de randen en waar kiertjes zitten gespoten. Alle beddengoed in de was, dekbed en kussens gewassen want ze slapen ook op ons bed en ook alle vetbedden. Gelukkig komen ze nooit boven in de andere slaapkamers

Dat scheelt weer. Of zou ik dat ook nog moeten doen, nee toch?
Maar die Frontline die werkt dus niet goed meer blijkbaar. Ik was benieuwd naar goede ervaringen met andere vlooienmiddelen. Ik kan ze pas over 3 weken met wat anders gaan behandelen natuurlijk, maar dan wil ik wel dat als er dan nog vlooien zouden zijn (hopelijk niet) dat ze echt direct dood neervallen graag. De vlooien bedoel ik
Ontwormen met Drontal doe ik ook gelijk maar trouwens omdat ze ook een lintworm kunnen krijgen van vlooien dacht ik. Het is hier wel erg schoon ineens ha,ha.