Ik ben Liet, 27 jaar en mijn vriend en ik hebben sinds vrijdag een pup van een week of 10 a 11. Wanneer hij geboren is en welke rassen hij in zich heeft weet ik niet, ik zal even uitleggen waarom.
We wonen momenteel in Spanje tot oktober, normaal gesproken wonen we in Italië, mijn vriend komt namelijk uit Zuid-Tirol in de Italiaanse Dolomieten en runt daar een wintersport hotel. In Spanje runt hij nu een restaurant tijdens de zomermaanden en om die reden zijn wij begin mei hier komen wonen.
Ik doe twee dagen per week vrijwilligerswerk bij de grootste dierenopvang van Spanje, Scooby genaamd en tijdens een zoekactie naar een aantal loslopende honden heb ik onze pup gevonden, hij was helemaal in zijn eentje en we hebben geen idee hoe hij daar terecht gekomen was en hoe lang hij daar al zat. Dat is nu bijna drie weken geleden. We denken dat hij in ieder geval iets van een Galgo in zich heeft, maar ik ben benieuwd of jullie nog iets anders in hem herkennen. Ik zal hieronder een foto van hem proberen te plaatsen! Overigens staan zijn oren sinds gister en vandaag (eerst de een toen de ander) ineens rechtop! Zou dat zo blijven of zouden ze met wisselen weer kunnen gaan hangen? Vond het schattiger toen ze hingen, maar ja, natuurlijk geef ik daardoor niet minder om 'm

groetjes Liet