Gechipt was hij ook niet, heb ik uiteraard wel meteen laten doen.
Gegevens van de fokker zijn onbekend, geen naam, geen woonplaats. Ik vermoed dat er nog wat doorheen gekruisd zit, dus denk sowieso niet dat hij van een serieuze fokker vandaan komt. Eerlijk gezegd maakt me dat ook helemaal niets uit.
Het gebarentaal boekje van ranetje heb ik intussen ook al
Hij heeft erg veel problemen met zijn ontlasting, sinds hij bij ons is, heeft ie al zachte poep, soms waterdun, soms brijig. Ik heb hem al getest op giardia en was positief, hij heeft zijn eerste kuur panacur dan ook al achter de kiezen, ook staat hij nu op I/D voer van Hill's. Maar tot nu toe geen enkele verandering. Hij is gelukkig wel heel fit, eet en drinkt heel goed en groeit ook goed. Vrijdag is zijn ontlasting naar het lab gestuurd, hopelijk weten we dus begin van de week wat meer. Evt. test ik hem ook nog op EPI deze week.
Onze duitse herder heeft haar leven lang Hill's brokken gegeten en heeft het daar altijd heel goed op gedaan. Ik wacht uiteraard even de onderzoeken af, maar als daar niets schokkends uitkomt, wil ik toch eens kijken of kvv iets voor hem is.