Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
massam schreef:lo
hetty, leuk om jouw hondjes van een afstandje te zien! was niet om jullie hoor dat ik afstand hield, maar dat snapte je wel denk ik
Ik dacht al, nee geintje ik weet hoe het zit.
Trouwens erg mooi hoe honden reageren onder elkaar. Blitz had maar een snauw nodig van Lola en hij wist meteen hoe het zat.
massam schreef:lo
hetty, leuk om jouw hondjes van een afstandje te zien! was niet om jullie hoor dat ik afstand hield, maar dat snapte je wel denk ik
Ik dacht al, nee geintje ik weet hoe het zit.
Trouwens erg mooi hoe honden reageren onder elkaar. Blitz had maar een snauw nodig van Lola en hij wist meteen hoe het zat.
ging perfect inderdaad! hij is daarna ook niet terug geweest. ook niet binky toen hij weer op visite kwam
Het was inderdaad gezellig dames
Ik dacht al dat jij er was Hetty want ik zag je auto staan.
Binky kwam inderdaad terug toen Macho ging blaffen en hij kwam toen ook de hele tijd naar mij toe.
Volgens mij snapte hij er niks van dat Macho en ik daar bleven, die 2 zijn zo gewend om samen te wandelen haha.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
nou een wandeling bij de groene heuvels of beredonck
weet niet waar herpen is haha
ben die week toevallig bij mama
en is voor gypsi wel goed om met meerdere honden te lopen.
Met die andere 2 is ze stoer maar alleen is ze een beetje onderdanig
dus neem dr steeds meer alleen mee maar met andere honden is een goede oefening
Groene heuvels mogen honden nog niet dan, maar op de Berendonck wel!
Ik kan in principe iedere avond en de zondag (waarschijnlijk ook nog wel doordeweeks overdag maar daar heb ik nog geen rooster van).
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
als het gaat qua lola ga ik wel mee als we in de ochtend gaan. maar ik sluit als laatste aan zeg maar. dus ik kijk als de deelnemers bekend zijn of ik meega
mag ik ook nog een keertje mee
heb het de laatste tijd ontzettend druk gehad met mijn werk en verhuizen en nu weer meer tijd. En ik woon nu heerlijk in Brakkenstein dus!!!
Zal doyle deze keer thuislaten en lekker Arwen meenemen.
arwen-elza schreef:mag ik ook nog een keertje mee
heb het de laatste tijd ontzettend druk gehad met mijn werk en verhuizen en nu weer meer tijd. En ik woon nu heerlijk in Brakkenstein dus!!!
Gezellig!
Ga je aankomende zondag mee?
Zal marie leuk vinden hahaha Love witte herders hihih
Meestal blaft ze erna. Gisteren een wandeling gehad met een witte herder en toen geen enkele blaf of iets gehoord! Leuk dat je weer mee gaat.
NU is de teller dus:
sam en macho
mascha en lola
Jolanda en arwen
Heidie en denia, marie
Wie o wie gaat er mee??
Heb ook even titel veranderd!
Laatst gewijzigd door heidie op 02 aug 2010 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Zal marie leuk vinden hahaha Love witte herders hihih
Meestal blaft ze erna. Gisteren een wandeling gehad met een witte herder en toen geen enkele blaf of iets gehoord! Leuk dat je weer mee gaat.
NU is de teller dus:
sam en macho
mascha en lola
elza en arwen
Heidie en denia, marie
Wie o wie gaat er mee??
Heb ook even titel veranderd!
hoi heidie,
arwen zal lekker terugblaffen denk ik . Ze is een beetje een type als lola, dus ik zal haar aan de lange lijn houden.
elza leeft niet meer dus je mag mijn naam erbij zetten
arwen zal lekker terugblaffen denk ik . Ze is een beetje een type als lola, dus ik zal haar aan de lange lijn houden.
Sorry... Ik dacht dat jij zo heette..... Wat is je naam dan??
Zal wel goed gaan anders marie ook aan de lijn of ik ga de andere kant op. Tis vervelend als een hond niet mee kan om de andere.
Sorry... Ik dacht dat jij zo heette..... Wat is je naam dan??
Zal wel goed gaan anders marie ook aan de lijn of ik ga de andere kant op. Tis vervelend als een hond niet mee kan om de andere.
jolanda,
nee hoor geen van de honden hoeft aan de lijn om Arwen. Ik kijk altijd even hoe het gaat en laat haar een tijdje aan de riem lopen en dan kan ze gewoon los. Arwen loopt altijd haar eigen wandeling, heeft nauwelijks interesse in andere honden .