Lijkt me een geweldig plan! Kun jij Rosita en mij de weg wijzen vanaf de A12? Zij komt vanuit het westen, ik vanuit het oosten.Vespertillio schreef:Mijn plan was om lekker te gaan wandelen en een korte stop te maken bij de waterpoel.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen omgeving Arnhem
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Wandelen omgeving Arnhem
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wil dan ook graag mee, neem ik alleen Kiba mee. Mocht het echt niet gaan dan lopen we gewoon ergens anders heen, maar ik denk wel dat het kan.
Ik weet ook niet waar de ingang precies is, ben er nooit geweest.
- Vespertillio
- Actief
- Aantal honden: 1
Ik heb geen auto, dus ik wacht even tot mijn vriend thuis is, die geeft waarschijnlijk een stuk beter aan hoe je moet rijden 
-
Marion.
Mijn dames negeren alles en iedereen hoor, dus voor hen hoef je niemand thuis te houden. Vespertillio, ik wacht met smart op je beschrijving. Laatst ging ik Pieter halen vanaf Velperbroek en dacht daar leuk even te gaan wandelen. Niet gevonden, dus we hebben in de bloedhitte maar het Rozendaalse veld gedaan.Ragyo schreef:Ik wil dan ook graag mee, neem ik alleen Kiba mee. Mocht het echt niet gaan dan lopen we gewoon ergens anders heen, maar ik denk wel dat het kan.
Vrijdag om 1 uur dus?
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
voor mij is een adres en huisnummer wel voldoende 
-
Marion.
Ik reis niet met Tom. Ik doe het lekker helemaal zellufRosita Compagner schreef:voor mij is een adres en huisnummer wel voldoende
- Vespertillio
- Actief
Mariendaal 8, 6861 WN Oosterbeek,
Dit is het adres van een grondonderzoek bedrijf dat aan het begin van het bos, naast de waterpoel staat. Als je daar voorbij rechtdoor rijdt (150 m), kom je op een parkeerplaats. Ik denk dat dit makkelijkste plek is om af te spreken voor de mensen met een Tom, en dat mijn vriend het later voor de rest van de mensen zal uitleggen
Dit is het adres van een grondonderzoek bedrijf dat aan het begin van het bos, naast de waterpoel staat. Als je daar voorbij rechtdoor rijdt (150 m), kom je op een parkeerplaats. Ik denk dat dit makkelijkste plek is om af te spreken voor de mensen met een Tom, en dat mijn vriend het later voor de rest van de mensen zal uitleggen
-
Marion.
Dat ga ik wel vinden denk ik. Vrijdag dus, om 13.00 uur?Vespertillio schreef:Mariendaal 8, 6861 WN Oosterbeek,
- Vespertillio
- Actief
-
Marion.
Leuk! Mijn meisjes zijn wel redelijk eenkennig hoor. Maar ze zijn wel liefVespertillio schreef:Ja!
- Vespertillio
- Actief
Mijn honden zijn erg op elkaar gericht, en ik hoop een beetje dat dat mijn zo'n wandeling wat minder wordt, want ze kunnen echt super spelen met andere honden, als de andere ze eenmaal opgevallen zijn...
-
Marion.
Lijkt me een leuke combi. Misschien worden die van mij ook wat minder eenkennig. Voordeel is dat ze Rosita kennen. Nu maar hopen dat ze niet alleen naar haar toe rennenVespertillio schreef:Mijn honden zijn erg op elkaar gericht, en ik hoop een beetje dat dat mijn zo'n wandeling wat minder wordt, want ze kunnen echt super spelen met andere honden, als de andere ze eenmaal opgevallen zijn...
- Vespertillio
- Actief
Ach ik heb een border collie, als hij maar ergens voor af achteraan kan rennen is hij al heel gelukkig en mijn mechelaar zal dan wel proberen om achter hem aan te rennen dus komen ze toch allemaal aan een goede dosis beweging 
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Leuk, dan kom ik ook maar neem alleen de meiden mee (3 stuks dus
). Zij gedragen zich altijd prima met alle honden. Alleen Cody laat ik voorzichtigheidshalve maar thuis :N: .

- Vespertillio
- Actief
Vanaf de A12 de afslag Oosterbeek (zowel vanaf oost als vanaf west)
Verder is het waarschijnlijk het handigst als je zelf even kijkt op google maps: [Mariëndaal, Arnhem, Gelderland]
Daarop als je inzoomt zie je BLGG Oosterbeek aangegeven staan, daar moet je zijn..
Verder is het waarschijnlijk het handigst als je zelf even kijkt op google maps: [Mariëndaal, Arnhem, Gelderland]
Daarop als je inzoomt zie je BLGG Oosterbeek aangegeven staan, daar moet je zijn..
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
heb eventueel ook wel zin om mee te gaan.
kom dan met 3, moet alleen nog ff kijken of ik verder niets heb
kom dan met 3, moet alleen nog ff kijken of ik verder niets heb
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
-
Marion.
Gevonden. En de routeplanner leidt mij over Zuid Arnhem, nou dat lijkt me prima.Vespertillio schreef:Vanaf de A12 de afslag Oosterbeek (zowel vanaf oost als vanaf west)
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier ook een fanatieke renhond dus dat kan best leuk worden
Hij is nog nooit in zo'n grote groep geweest, maar goed de ervaring is tot nu toe hoe meer honden hoe meer hij zich gedeist houdt, ach we zien het wel.
Ragyo laat ik thuis niet omdat ie niet met andere honden kan, maar omdat ie graag 'zijn' groep opfokt tegen alles wat je verder tegenkomt, het is een relschopper. en 2 honden tegelijk onder de duim houden red ik niet altijd.
Hij is nog nooit in zo'n grote groep geweest, maar goed de ervaring is tot nu toe hoe meer honden hoe meer hij zich gedeist houdt, ach we zien het wel.
Ragyo laat ik thuis niet omdat ie niet met andere honden kan, maar omdat ie graag 'zijn' groep opfokt tegen alles wat je verder tegenkomt, het is een relschopper. en 2 honden tegelijk onder de duim houden red ik niet altijd.
- Vespertillio
- Actief
Toch leuk dat je komt!
Ik ben ook benieuwd, en we kunnen toch niet voorspellen hoe het gaat dus we zullen het maar gewoon moeten proberen, toch?
Ik ben ook benieuwd, en we kunnen toch niet voorspellen hoe het gaat dus we zullen het maar gewoon moeten proberen, toch?
- Vespertillio
- Actief
Het bord van BLGG staat niet bijzonder duidelijk aangegeven dus een herkenningspunt voor de mensen vanuit oosterbeek, je rijdt oosterbeek officieel uit en dan aan je rechterkant zie je een bouwplaats, voor je onder het viaduct door rijdt zit de ingang van het bos en richting BLGG aan je linkerkant.
-
Marion.
En wat zie ik vanaf de zuidkant?Vespertillio schreef:Het bord van BLGG staat niet bijzonder duidelijk aangegeven dus een herkenningspunt voor de mensen vanuit oosterbeek, je rijdt oosterbeek officieel uit en dan aan je rechterkant zie je een bouwplaats, voor je onder het viaduct door rijdt zit de ingang van het bos en richting BLGG aan je linkerkant.
Nou ja, maakt niet zoveel uit hoor, ik vind het wel. Anders rij ik via afslag Oosterbeek.
- Vespertillio
- Actief
dan zie je aan de linkerkant van de weg een bouwplaats net nadat je onder het viaduct bent doorgereden en dan heb je aan je rechterkant voor je oosterbeek inrijdt het blgg bordt 
-
Marion.
Sorry jongens, ik zeg af. Ik mag weer werken vandaag 
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
ik ga ook niet mee, gaan strax nog na een verjaardag
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
jammer! ik ga wel nog steeds hoor 
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Nadat de honden wat uitgeëtterd waren hebben we fijn gelopen, toch? Mooi bos, leuk watertje. Ik vond het geslaagd.
- Vespertillio
- Actief
Ik vond het ook erg gezellig! Lijkt me zeker leuk om hier of ergens anders nog een keer te doen!
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vond het ook leuk en ging best goed met Kiba! Alleen het zitten, dat slaan wij maar even over de volgende keer, maf beest 
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, want Lyndie is nu bijna broekloosRagyo schreef:Ik vond het ook leuk en ging best goed met Kiba! Alleen het zitten, dat slaan wij maar even over de volgende keer, maf beest