Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Speelgoed voor een Husky

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

SiberischeHuskyinfo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Siberische Husky
Contacteer:

Speelgoed voor een Husky

Ongelezen bericht door SiberischeHuskyinfo »

Ik heb hier een mannetjes hus lopen die knuffels heel leuk vind, maar ze helaas altijd helemaal onderzoekt en sloopt :D Weet iemand of er ook knuffels zijn voor huskys die ze niet kapot krijgen?
Informatieve website over de Siberische Husky http://www.siberischehusky.info Volg ons ook op Twitter http://www.twitter.com/SiberischeHusky
shibashira
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
Aantal honden: 4
Contacteer:

Re: Speelgoed voor een Husky

Ongelezen bericht door shibashira »

Kreeg laatst van een vriendin van me een hondenknuffel zonder inhoud. Deze leeft nog steeds :mrgreen: . Normaal sloopt mijn teefje de inhoud er uit.

Het is trouwens een eend met piepje er in. Ze had het op een show gekocht.
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya
Afbeelding
anne_lies
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door anne_lies »

SiberischeHuskyinfo schreef:Ik heb hier een mannetjes hus lopen die knuffels heel leuk vind, maar ze helaas altijd helemaal onderzoekt en sloopt :D Weet iemand of er ook knuffels zijn voor huskys die ze niet kapot krijgen?
Hah als die bestaan wil ik er ook een :cheer: die van mij sloopt ze ook maar hij vind het wel geweldig. Ik heb nog geen kunnen vinden :19:
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Zodra de knuffel kapot is, haal ik de vulling eruit, naai het gaat weer dicht en hoppa mooie knuffels. Hier zijn gebruik ik ook kapotte spijkerbroeken, die ik in lappen scheur en er dan knopen in leg en kapotte sokken met een knoop erin. Ik van de oude troep af en Kay het mooiste speelgoed wat er is!
Afbeelding
SiberischeHuskyinfo
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Zodra de knuffel kapot is, haal ik de vulling eruit, naai het gaat weer dicht en hoppa mooie knuffels. Hier zijn gebruik ik ook kapotte spijkerbroeken, die ik in lappen scheur en er dan knopen in leg en kapotte sokken met een knoop erin. Ik van de oude troep af en Kay het mooiste speelgoed wat er is!
Layka vind dat ook niet erg! Maar Django vreet het op :) Of verscheurd het nog verder in 100 stukjes :D Zoek voor hem dus meer iets wat niet stuk kan of heel moeilijk maar wat wel van hem is zeg maar.
Informatieve website over de Siberische Husky http://www.siberischehusky.info Volg ons ook op Twitter http://www.twitter.com/SiberischeHusky
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

SiberischeHuskyinfo schreef:
gyanty schreef:Zodra de knuffel kapot is, haal ik de vulling eruit, naai het gaat weer dicht en hoppa mooie knuffels. Hier zijn gebruik ik ook kapotte spijkerbroeken, die ik in lappen scheur en er dan knopen in leg en kapotte sokken met een knoop erin. Ik van de oude troep af en Kay het mooiste speelgoed wat er is!
Layka vind dat ook niet erg! Maar Django vreet het op :) Of verscheurd het nog verder in 100 stukjes :D Zoek voor hem dus meer iets wat niet stuk kan of heel moeilijk maar wat wel van hem is zeg maar.

Goede spijkerbroek (en dan zeker met nog wat knopen erin) trekt ook kapot denk je?
Afbeelding
SiberischeHuskyinfo
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:
SiberischeHuskyinfo schreef:

Goede spijkerbroek (en dan zeker met nog wat knopen erin) trekt ook kapot denk je?
Denk het wel hij is nogal uhmm sterk :D Echt een immens verschil met Layka, maar ik ga het proberen. Stuur je spijkerbroek op als je wilt, adres zal ik pmen :smile: :smile:
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Turbo! »

Hier ook hoor oude sokken! zijn ze gek op.

Ik moet alleen opletten als ik de was doe want dan wil mijn kleine manneke ook nog wel is de nieuwe schone pakken :oohja: .

maar goed een nee werkt dan erg goed.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”