Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierenhulp zonder Grenzen zoekt lopers
Moderator: moderatorteam
-
Respect
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Maar wel 3 schatten van katten en 2 snoezige konijntjes.
- Contacteer:
Dierenhulp zonder Grenzen zoekt lopers
Lieve dierenvrienden,
Zaterdag 2 oktober 2010 organiseren wij (Dierenhulp zonder Grenzen) een sponsorloop in Alkmaar.
Het geld wat ingezameld wordt hiervoor wordt gebruikt voor ons castratieproject in Italië.
Vorig jaar zijn er in het aardbevingsgebied L'Aquila duizenden zwerfhonden bijgekomen en nu willen we naast de hulp die wij bieden dmv hulpgoederen aan het plaatselijke asiel, nu ook een castratieproject opzetten om nog verdere uitbreiding van zwerfhonden te voorkomen.
Een dierenarts en assistent helpen ons hier belangeloos bij en gaan (wanneer er genoeg geld is) eind dit jaar naar L'Aquila om zoveel mogelijk honden te castreren.
Voor de operaties is veel geld nodig.
Vandaar deze sponsorloop:
Waar: Geestmerambacht te Alkmaar (Locatie: naast restaurant “Paars Eten & Drinken”)
Wanneer: zaterdag 2 oktober 2010
Tijd: van 12.00 – 13.00 uur
Lengte ronde: +/- 750 meter
De bedoeling is zoveel mogelijk rondes te lopen binnen dit uurtje. (dit kan natuurlijk met pauzes tussendoor en er hoeft niet perse gerend te worden, wandelen is ook goed!)
Voor drinken en versnaperingen worden gezorgd.
Elke loper zoekt zijn eigen sponsors (bij familie, vrienden, collega's, buren, enz..) en vraagt een bedrag per ronde of vast bedrag. (hiervoor heb ik een speciaal formulier)
Ik denk dat het volgende niet zo belangrijk is voor de meeste mensen (van deze site) die mee zouden willen lopen maar is misschien toch leuk om te weten.
Er zijn diverse prijzen beschikbaar gesteld door onze sponsors, waaronder sporthorloges, cadeaubonnen bij sportzaken, ontspanningsmassages, complete schoonheidsbehandeling en nog veel meer prijzen voor degene die het meeste geld hebben opgehaald en voor een aantal die de meeste rondes hebben gelopen.
Ik hoop dat er mensen zijn die ons zouden willen helpen door mee te lopen.
Wanneer je meer informatie wil of je op wil geven kun je me mailen naar brigitte@dierenhulpzondergrenzen.com, bellen mag ook: 06-13363837
Alvast ontzettend bedankt!!!
Groetjes, Brigitte
Zaterdag 2 oktober 2010 organiseren wij (Dierenhulp zonder Grenzen) een sponsorloop in Alkmaar.
Het geld wat ingezameld wordt hiervoor wordt gebruikt voor ons castratieproject in Italië.
Vorig jaar zijn er in het aardbevingsgebied L'Aquila duizenden zwerfhonden bijgekomen en nu willen we naast de hulp die wij bieden dmv hulpgoederen aan het plaatselijke asiel, nu ook een castratieproject opzetten om nog verdere uitbreiding van zwerfhonden te voorkomen.
Een dierenarts en assistent helpen ons hier belangeloos bij en gaan (wanneer er genoeg geld is) eind dit jaar naar L'Aquila om zoveel mogelijk honden te castreren.
Voor de operaties is veel geld nodig.
Vandaar deze sponsorloop:
Waar: Geestmerambacht te Alkmaar (Locatie: naast restaurant “Paars Eten & Drinken”)
Wanneer: zaterdag 2 oktober 2010
Tijd: van 12.00 – 13.00 uur
Lengte ronde: +/- 750 meter
De bedoeling is zoveel mogelijk rondes te lopen binnen dit uurtje. (dit kan natuurlijk met pauzes tussendoor en er hoeft niet perse gerend te worden, wandelen is ook goed!)
Voor drinken en versnaperingen worden gezorgd.
Elke loper zoekt zijn eigen sponsors (bij familie, vrienden, collega's, buren, enz..) en vraagt een bedrag per ronde of vast bedrag. (hiervoor heb ik een speciaal formulier)
Ik denk dat het volgende niet zo belangrijk is voor de meeste mensen (van deze site) die mee zouden willen lopen maar is misschien toch leuk om te weten.
Er zijn diverse prijzen beschikbaar gesteld door onze sponsors, waaronder sporthorloges, cadeaubonnen bij sportzaken, ontspanningsmassages, complete schoonheidsbehandeling en nog veel meer prijzen voor degene die het meeste geld hebben opgehaald en voor een aantal die de meeste rondes hebben gelopen.
Ik hoop dat er mensen zijn die ons zouden willen helpen door mee te lopen.
Wanneer je meer informatie wil of je op wil geven kun je me mailen naar brigitte@dierenhulpzondergrenzen.com, bellen mag ook: 06-13363837
Alvast ontzettend bedankt!!!
Groetjes, Brigitte
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Re: Dierenhulp zonder Grenzen zoekt lopers
Wat een goed initiatief
Heel veel succes daarmee, helaas kan ik niet meedoen!
Heel veel succes daarmee, helaas kan ik niet meedoen!
-
Respect
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Oohh, dat is jammer!
Als je iemand kent die wel kan..............
Als je iemand kent die wel kan..............
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
Respect
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Heee, jij ook hier 
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Voor wanneer moet je je opgeven eigenlijk??
Ik moet nml kijken of ik vrij ben en een vriendin nog overhalen dat zij ook meegaat met haar hond
Ik moet nml kijken of ik vrij ben en een vriendin nog overhalen dat zij ook meegaat met haar hond
En de groeten van de mannen 

-
Respect
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Hi Reny,
In principe kan het tot een week voor de sponsorloop.
Het is meer dat je dan ook de tijd moet hebben om je sponsors te zoeken en de 1 heeft daar iets meer tijd voor nodig dan de andere.
Maar wel te gek dat je mee wilt lopen, nou hopen dat je vrij kan krijgen
En het zou helemaal geweldig zijn wanneer je vriendin ook mee wilt lopen!
Ik hoop het zoooooooooooo
Ik hoop een mailtje van je te ontvangen
, ik heb namelijk speciale formulieren waarop je je sponsor kan werven.
Die stuur ik je dan toe als je je opgeeft.
Groetjes
Brigitte
In principe kan het tot een week voor de sponsorloop.
Het is meer dat je dan ook de tijd moet hebben om je sponsors te zoeken en de 1 heeft daar iets meer tijd voor nodig dan de andere.
Maar wel te gek dat je mee wilt lopen, nou hopen dat je vrij kan krijgen
En het zou helemaal geweldig zijn wanneer je vriendin ook mee wilt lopen!
Ik hoop het zoooooooooooo
Ik hoop een mailtje van je te ontvangen
Die stuur ik je dan toe als je je opgeeft.
Groetjes
Brigitte
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
ohhhhhhhhhh ja even managen van de verwachtingen, ik ga gewoon wandelen he, op hardlopen ben ik niet gebouwd 
En de groeten van de mannen 

-
Respect
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Al wil je op je knieën
als je maar meedoet
Je hebt een heel uur dus alle tijd, van een aantal mensen weet ik al dat ze zich gewoon voor een vast bedrag laten sponsoren ipv per rondje. Dus dat gaat helemaal goed komen! Nu nog vrij krijgen, even je baas lief aankijken
Je hebt een heel uur dus alle tijd, van een aantal mensen weet ik al dat ze zich gewoon voor een vast bedrag laten sponsoren ipv per rondje. Dus dat gaat helemaal goed komen! Nu nog vrij krijgen, even je baas lief aankijken