Tank en Buffel, dat wordt even slikken voor Tapas denk ik. Die is niet erg dol op hele imposante honden. Dus wees voorbereid op wat geblaf van onze kant (en dat ben ik dan niet hoor!)
Het weer is echt geweldig vandaag.
Moderator: moderatorteam
Ik denk dat ze ergens in heeft gestaan in de tuin, die zijn we aan het leeg halen en er ligt nu wel het één en ander aan troep. Tank is niet zo indrukwekkend hoor, nou ja vind ik dan haha, die reageert ook nergens op. Buffel kan wel erg imposant over komen maar die bedoeld niets kwaad, dat is echt een jan doedel, die zal wel reageren door in de lucht te gaan springen en terugblaffen denk ik. Maar beide zijn absoluut niet agressief.LongFields schreef:Wat balen dat Elektra niet helemaal lekker loopt. Heeft ze wat geks gedaan?
Tank en Buffel, dat wordt even slikken voor Tapas denk ik. Die is niet erg dol op hele imposante honden. Dus wees voorbereid op wat geblaf van onze kant (en dat ben ik dan niet hoor!)
Het weer is echt geweldig vandaag.
Ja hoor, vrouwtje is weer opgeknaptLongFields schreef:Alma, hoe is het daar met Reina? Voelt ze zich al wat beter? Ik hoop het wel!

Reini schreef:Jammer! Dit is het enige door mij als veilig bestempelde aanlijngebied dat ik ken. Hier in de buurt (midden van het land) zijn ook genoeg aanlijngebieden alleen loopt daar geen hónd aan de lijn.EstherK schreef:Ik ben jammer genoeg niet van de partij. Bij een volgende wandeling (in het midden van het land) ga ik zeker een keer mee.
Zo dan! Jij bent wel héél nieuwsgierig!EstherK schreef:Ik wacht al op de foto's![]()