Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje over Drunense Duinen

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Snokkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback en Mixje
Aantal honden: 2

Vraagje over Drunense Duinen

Ongelezen bericht door Snokkie »

Hallo allemaal,

Omdat ik niet zo heel bekend ben in het gebied heb ik even jullie hulp nodig! Volgende week gaan we met de fokker en hopelijk wat nestgenootjes wandelen in de Drunense Duinen. We zouden het leuk vinden om, net als bij de puppywandeling, lekker bij het water te gaan zitten omdat de pups nog niet zo ver mogen wandelen.

We willen achteraf ook wel wat gaan drinken, maar bij restaurant de Roestelberg zijn geen groepen honden toegestaan. Dus nu mijn vraag: kunnen we vanaf 'De rustende jager' ook makkelijk bij het water komen? Of kunnen we dan toch beter vanaf de Roestelberg lopen?

Hoop dat jullie met kunnen helpen!

Suzanne
Groetjes Suzanne
en Nala & Sedi
Afbeelding
linda]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mudi
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Vraagje over Drunense Duinen

Ongelezen bericht door linda] »

Ik neem aan dat je het water bij de ijsbaan bedoeld? Dat is vanaf de 'rustende jager' een behoorlijk eind, dan kun je toch beter aan de waalwijksebaan zelf of bij de roestelberg parkeren. Het water bij de ijsbaan ziet op het moment wel behoorlijk gifgroen van de algen, het is ondiep, stilstaand water. Bij zowel de hondenschool als de dierenarts kregen wij het advies om daar voorlopig niet te gaan zwemmen met de honden, omdat er al een flink aantal honden ziek zijn geworden na het zwemmen daar(diarree, misselijk, huidirritatie e.d.).
Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Je kan gerust bij de roestelberg gaan zitten hoor. Wij zitten daar ook zo vaak met meerdere honden. En je kan toch niet allemaal aan een tafel zitten dus dat is echt geen probleem.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

wij hebben bij de Roestelberg gezeten met 12 honden, we zaten niet op het terras maar gewoon aan de zijkant en konden wel gewoon drinken enzo kopen hoor.. en als het niet zo druk is kan je gewoon plaats nemen op het terras hoor, hebben wij ook al een paar keer gedaan, je zal alleen niet bij elkaar kunnen zitten dus wat meer verdelen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”