Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Izy stelt zich voor
Moderator: moderatorteam
- Izy
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): kruising herder/husky
Izy stelt zich voor
Nou ja, eigenlijk stelt het baasje van Izy zich voor.
Ik ben Marlies en nieuw op het forum. Het lijkt me vooral leuk om andere baasjes te treffen online om informatie en ervaringen uit te wisselen. En misschien lukt het om af en toe een hondentreffen te plannen, zodat de honden lekker kunnen spelen samen.
Onze hond heeft Izy. We hebben haar zo genoemd omdat ze echt 'easy going ' is.
Het is een kruising Husky met herder (waarschijnlijk). Wij hebben haar via een Duitse organisatie gekregen, Tiere in Spanien. En jawel, het is een Spaanse schone. Ze is als welp gevonden in een doos met dooie pups bij een vernietigingsstation in Sanje en toen door Duitsers naar het asiel gebracht. Met 5 maanden was ze sterk genoeg voor transport en is ze in een pleeggezin gekomen en op internet geplaatst. Onze vorige hond (Duitse herder reu) was net een week of zes overleden en het huis was zo saai en leeg zonder hond dat we echt wel weer op zoek waren naar een andere.
De Duitse organisatie is thuis komen kijken of we wel hondengeschikt waren en of we de hond wel echt leuk vonden en toen ze zagen dat het klikte hebben ze razendsnel de papieren in orde gemaakt en konden we haar de volgende dag al halen.
Het was een hele uitdaging want wij hebben altijd oudere asielhonden gehad en Izy was met 6 maanden eigenlijk nog een pup....maar het is een schat geworden! Ze is inmiddels twee jaar bij ons en we hebben heel veel plezier samen.
PS:Zodra ik heb ontdekt hoe ik een fotootje kan toevoegen zal ik dat doen.
Ik ben Marlies en nieuw op het forum. Het lijkt me vooral leuk om andere baasjes te treffen online om informatie en ervaringen uit te wisselen. En misschien lukt het om af en toe een hondentreffen te plannen, zodat de honden lekker kunnen spelen samen.
Onze hond heeft Izy. We hebben haar zo genoemd omdat ze echt 'easy going ' is.
Het is een kruising Husky met herder (waarschijnlijk). Wij hebben haar via een Duitse organisatie gekregen, Tiere in Spanien. En jawel, het is een Spaanse schone. Ze is als welp gevonden in een doos met dooie pups bij een vernietigingsstation in Sanje en toen door Duitsers naar het asiel gebracht. Met 5 maanden was ze sterk genoeg voor transport en is ze in een pleeggezin gekomen en op internet geplaatst. Onze vorige hond (Duitse herder reu) was net een week of zes overleden en het huis was zo saai en leeg zonder hond dat we echt wel weer op zoek waren naar een andere.
De Duitse organisatie is thuis komen kijken of we wel hondengeschikt waren en of we de hond wel echt leuk vonden en toen ze zagen dat het klikte hebben ze razendsnel de papieren in orde gemaakt en konden we haar de volgende dag al halen.
Het was een hele uitdaging want wij hebben altijd oudere asielhonden gehad en Izy was met 6 maanden eigenlijk nog een pup....maar het is een schat geworden! Ze is inmiddels twee jaar bij ons en we hebben heel veel plezier samen.
PS:Zodra ik heb ontdekt hoe ik een fotootje kan toevoegen zal ik dat doen.
Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Re: Izy stelt zich voor
Van harte welkom, en wat een leuke hond heb je zeg!
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- Aantal honden: 1
-
sjm
- Zeer actief
Welkom! En wat een grappige kruizing! 
- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Wat een mooie hond heb je, hoe is ze qua karakter?
- Izy
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): kruising herder/husky
Hoi allemaal,
wat leuk, al die reacties en wat een leuke foto's van jullie beestjes!
Leonie vroeg hoe Izy qua karakter is.
Ik kan alleen maar zeggen: SUPER! Makkelijk, lief, speels en soms wat eigenwijs...Ze heeft een evenwichtig karakter en ze luistert heel redelijk voor een Huskymix. Het gaat zelfs goed met onze 10 jaar oude kater. Die 'helpt' 's avonds vaak met uitlaten en loopt dan een rondje mee door de velden....
wat leuk, al die reacties en wat een leuke foto's van jullie beestjes!
Leonie vroeg hoe Izy qua karakter is.
Ik kan alleen maar zeggen: SUPER! Makkelijk, lief, speels en soms wat eigenwijs...Ze heeft een evenwichtig karakter en ze luistert heel redelijk voor een Huskymix. Het gaat zelfs goed met onze 10 jaar oude kater. Die 'helpt' 's avonds vaak met uitlaten en loopt dan een rondje mee door de velden....
Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer: