Carma met Lynn
Lieke met Kyra, Lyndie en Lisa (?)
Emilie met Kaya en Bo
Vince met Tibs
YvetteJ met Kori en Tobias
Misschien:
Erwina met Rex
Veertje
Jinx (en Qal?) met Stellar (en Tsuki?)
Parkeren kan op onderstaande parkeerplaats:

Moderator: moderatorteam

Fido 22-9-2010

Ik woon in Ede en wandel er bijna dagelijks. Het is een heerlijk gebied, ik kom er heel erg graag.Thea schreef:Ik heb geen hond meer (zoekende) en ben nieuw op het forum, maar wil zeggen dat ik ik het verleden heel vaak gewandeld heb in dat gebied met mijn vorige hondje.
Heerlijke herinneringen komen boven: over Robin en ik in het bos, de heide, warme zon en onweersbuien!

Laat maar weten hoe laat je aankomt op het station_Inge_ schreef:Leuk! Ik kan waarschijnlijk met Carma meerijden..ik neem alleen Jules mee.

komt goed!_Inge_ schreef:K weet alleen niet of Carma dit nog leest..dus kan iemand die haar nummer heeft(Vince/Jinx) haar smsen?
Anders staat ze daar straks te wachten
Dan zijn wij dus iets later dan 18:30 uur op de hei, zal niet heel veel later zijn hoor. Maar als iedereen even 10 minuutjes zou willen wachten?..._Inge_ schreef:Ik weet niet hoe lang het voor jou rijden is naar de hei Carma..want ik kan er dan pas om 18:18 zijn..en anders dus 17:48
Jij gaat dan gewoon bij de grote parkeerplaats staan? Moet je maar ff zwaaien ofzo, anders vind ik je nooit

Als het maar bij waaien blijft en niet ook nog gaat regenen..........emilie schreef:Hopelijk blijft het weer goed. Schijnt flink te gaan waaien later op de dag...