Ja Macho houdt van wortelsMary schreef:Hahahha ik wist dat Babs een keer in dit topic zou verschijnen.samantha! schreef:Ach een blaadje sla! lief dat jullie ook aan Babs denken
Ow ja enne een wortel voor Macho
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier is die dan.......De Nanna wandeling
Moderator: moderatorteam
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: Hier is die dan.......De Nanna wandeling
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Babs is anders wel lid van de nijnen maffia hoorNanna schreef:Ja, neem die vooral meesamantha! schreef:Ach een blaadje sla! lief dat jullie ook aan Babs denkenHeeft Topsi ook een tópdag

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik had graag mee gewild, maar mijn vakantie zit er al opNanna schreef:Als de wandeling een succes wordt kunnen we het best een herhalen en dan idd 's middags. Dan zal het wel een weekend worden overigens want de vakanties zullen er dan wel weer opzittenVeronique & Kyra schreef:helaas 's ochtends, dan gaat het mij niet lukken.
Hoop dat er nog een andere keer een wandeling komt en dan 's middags
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Zijn er erg hitsige reuen bij op de wandeling? Isa is nog niet loops, maar er zijn reuen die haar nu al heel interessant vinden ruiken. Vooral de herderreu waar we vaak mee wandelen. Met andere reuen is er weer niets aan de hand.
Het ligt dus een beetje aan de honden die mee gaan of wij ook komen.
Belle kan sowieso niet mee, die heeft een gekneusde teen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
De lengte is prima voor mij en mijn meiden 
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
Dusty is een ex-reu. hij is er over het algemeen helemaal niet mee bezig.Belle schreef:Zijn er erg hitsige reuen bij op de wandeling? Isa is nog niet loops, maar er zijn reuen die haar nu al heel interessant vinden ruiken. Vooral de herderreu waar we vaak mee wandelen. Met andere reuen is er weer niets aan de hand.

- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Tot nu toe is Davey alleen hitsig geweest t.o.v een dove 11 jarige Labrador reu.Belle schreef:Zijn er erg hitsige reuen bij op de wandeling? Isa is nog niet loops, maar er zijn reuen die haar nu al heel interessant vinden ruiken. Vooral de herderreu waar we vaak mee wandelen. Met andere reuen is er weer niets aan de hand.
Denk dat Davey homo is.
Belle beterschap

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
PattyB
Senna is net loops geweest. Vandaag was 'dag 22' en ben met Charlotte & James op pad geweest. Die had er niet echt interesse in, dus volgens mij valt het bij Senna wel mee qua geur nu. (Heb haar veel laten zwemmen deze weken, misschien scheelt dat!?
)
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
hehehe...Belle schreef:Zijn er erg hitsige reuen bij op de wandeling? Isa is nog niet loops, maar er zijn reuen die haar nu al heel interessant vinden ruiken. Vooral de herderreu waar we vaak mee wandelen. Met andere reuen is er weer niets aan de hand.
Shib is niet gecastreerd en is wel écht van het likken, likken, likken, likken en nog meer likken. Maar voor zover ik heb meegemaakt is dat wel grotendeels in de dekrijpe periode, dus dan zou het opzich met Isa wel moeten kunnen denk ik.
Maar het is ook dat ik deze week waarschijnlijk weer rijlessen heb en dat zou ook best wel op woensdag kunnen zijn. Daar ga ik morgenmiddag even achterna bellen, dat laat ik dan sowieso hier even weten.
Wat mij betreft hoef je het om Shib sowieso niet te laten, mocht hij Isa onverhoopt echt niet met rust kunnen laten dan ben ik ook met 5 minuten weer thuis dus dat kan ik dan ook nog wel overzien.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Geen idee of Elmo en Mowan er op reageren. Ligt ook aan de teef maar goed, ga er vanuit dat het wel mee valt 
Op Lune reageren ze ook niet gelijk de eerste dagen
Op Lune reageren ze ook niet gelijk de eerste dagen
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Mie toeNanna schreef:Morgen is het zover
Ik geloof dat de weersverwachting wel gunstig is. Ik heb er zin an!

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- Dusty
- Zeer actief
ja geloof dat we best aardig weer krijgen! ik heb er ook zin in! 

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Had me ook wel leuk geleken, maar bijna 2 uur in de trein vind ik een beetje te ver 

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shib en ik kunnen gewoon komen, er staan nog geen rijlessen gepland. 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Dusty
- Zeer actief
heeft de verzamelplaats aan de Pieter Nuytsstraat ook een nummer? om mijn navigatie op in te stellen?

-
PattyB
Wij hebben er zin in!!!!!!! 
Kom wel zonder camera, want die heb ik nog niet! Duurt nog een ruime maand... Dus dat laat ik aan de anderen over.
Kom wel zonder camera, want die heb ik nog niet! Duurt nog een ruime maand... Dus dat laat ik aan de anderen over.
-
Marion.
Ik kom misschien ook. Wil de Golden-babies graag even knuffelen, en Bri is ook te lang geleden dat ik haar heb gezien. Als ik kom kom ik met beide dames (en graag geen commentaar dat ze zo eenkennig zijn
), maar alles is afhankelijk van of ik morgen om half 8 gebeld wordt of ik moet werken.
Zal zorgen dat Pieter in elk geval mijn vaders auto pakt morgen, zodat ik de hondenauto heb.
Zal zorgen dat Pieter in elk geval mijn vaders auto pakt morgen, zodat ik de hondenauto heb.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Oh, dat zou ik gezellig vinden!Marion. schreef:Ik kom misschien ook. Wil de Golden-babies graag even knuffelen, en Bri is ook te lang geleden dat ik haar heb gezien. Als ik kom kom ik met beide dames (en graag geen commentaar dat ze zo eenkennig zijn), maar alles is afhankelijk van of ik morgen om half 8 gebeld wordt of ik moet werken.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
PattyB
Leuk, allemaal nieuwe mensen..
Spannend!

-
Marion.
Ik ook. Dat ik jou heb gezien is ook al te lang gelelden. Maar zie net wel dan het anderhalf uur is :N:Inge schreef:Oh, dat zou ik gezellig vinden!Marion. schreef:Ik kom misschien ook. Wil de Golden-babies graag even knuffelen, en Bri is ook te lang geleden dat ik haar heb gezien. Als ik kom kom ik met beide dames (en graag geen commentaar dat ze zo eenkennig zijn), maar alles is afhankelijk van of ik morgen om half 8 gebeld wordt of ik moet werken.
Maar goed, dat is een verplicht verjaardagsfeestje naar Pieter's familie ook. Kan ik beter lekker hobbelen in Geldrop.
-
Marion.
Nou. Ik ben in elk geval niet eng hoor. En mijn honden ook nietPattyB schreef:Leuk, allemaal nieuwe mensen..Spannend!
![]()
-
PattyB
Dat zeggen ze altijd, de engerdsssMarion. schreef:Nou. Ik ben in elk geval niet eng hoor. En mijn honden ook nietPattyB schreef:Leuk, allemaal nieuwe mensen..Spannend!
![]()
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ik ben wel eng

Groetjes Inge

-
Marion.
Miep kent het commando "grijp ze bij de neus!" wel heel goed jaPattyB schreef:Dat zeggen ze altijd, de engerdsss![]()
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Mij ken je al! Maargoed...de vraag is of dat nou echt bevorderlijk is.PattyB schreef:Leuk, allemaal nieuwe mensen..Spannend!
![]()
-
PattyB
Ooh... om jou hoef ik me dus geen zorgen te maken, jij bent niet engInge schreef:Ik ben wel eng![]()
Als ik dan afgelebbert wordt door Miep dan mag ze datMarion. schreef:Miep kent het commando "grijp ze bij de neus!" wel heel goed jaPattyB schreef:Dat zeggen ze altijd, de engerdsss![]()
@ iris: Ja, ik had zo mijn bedenkingen of ik nog wel mee zou gaan, toen ik zag dat jij ook zou komen
Vind jou ook lief hoor
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Patty, heb jij reu(en) of teef(ven) of beide mee?
Elmo is nog al 'anti' stabij
... met name Reuen. *grin*
Nee hij vreet ze niet ter plekke op, maar dan weet ik dat ik m even goed in de smiezen moet houden indien ik kom als het een reu is
Elmo is nog al 'anti' stabij
Nee hij vreet ze niet ter plekke op, maar dan weet ik dat ik m even goed in de smiezen moet houden indien ik kom als het een reu is
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Haha, dat kan ik me voorstellen idd. Senna wilde zeker al helemaaaaaaal niet meer mee??PattyB schreef: @ iris: Ja, ik had zo mijn bedenkingen of ik nog wel mee zou gaan, toen ik zag dat jij ook zou komen![]()
Vind jou ook lief hoor![]()
1 troost...deze keer heb ik maar 1 monstertje bij me (die overigens wel een slagje groter is dan de vorige keer
-
Marion.
Nee, dat doet alleen Saar maar. Miep vind de grote mensenwereld (en hondenwereld) alleen maar erg groot en eng en verwonderlijkPattyB schreef:Als ik dan afgelebbert wordt door Miep dan mag ze dat![]()
Maar goed. Kind is ook pas 8 he, nog echt een pup
-
PattyB
@ P!nki: Senna is een teefje en behoorlijk onderdanig. Vooral wanneer ze merkt dat anderen dominanter zijn. Dus dat moet dan wel goed gaan??
@ Iris: Senna vindt iedereen een feest en Xavi vind ze ook leuk hoor!
@ Marion: 8, dan begint het leven pas..

@ Iris: Senna vindt iedereen een feest en Xavi vind ze ook leuk hoor!
@ Marion: 8, dan begint het leven pas..