Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Wie heeft hier zo'n ECHT hondenhok? Dus geen bench, zetel, matras, kussen,... maar een hok.
Als ik deze dingen zo zie, lijkt het me wel gezelliger dan een bench:
Maxine schreef:Wie heeft hier zo'n ECHT hondenhok? Dus geen bench, zetel, matras, kussen,... maar een hok.
Maxine schreef:Wie heeft hier zo'n ECHT hondenhok? Dus geen bench, zetel, matras, kussen,... maar een hok.
Bovendien heb ik ze binnen. Niet buiten.
En die hokken zijn voor buiten.
Ik héb wel een hok buiten trouwens. De katten liggen er wel eens in.
Je kan ze toch ook binnen zetten? Zoals deze:
Da's gewoon een veredelde kast.
die wilde ik net kopieren.
Over zoiets zou ik nog wel na willen denken.... een hondenhok/meubel.
Vind die kleine buiten villa's voor honden wel erg leuk hoor maar om nu zoveel geld voor een veredeld huisje uit te geven vind ik te ver gaan. Als ik een hondenhok zou kopen dan denk ik dat het een normale goedkope zal worden... Zo'n meubelhok vind ik nog wel iets hebben
Ineke schreef:
Ik vind het ook mooi, maar je kunt net zo goed een bestaande kast ombouwen.
Jah. Nogal wiedes.
Ik ga dat soort dingen nooit kopen.
Daar heb ik Marc voor.
Handig hè, zo'n kerel.
Als ik Erik lief aankijk koopt-ie een geschikt slotje, even wat zagen e.d. en klaar is kees.
Maar ik wil toch geen kasthokbenchgeval.
Laat ze maar lekker los rondhobbelen.
nathalie schreef:Pasha zou heel gelukkig worden van zo'n kast! Die kruipt hier in de voorraad kast als de deur open staat, ze zit graag "ingesloten"!
Daarom ligt Saar graag in de wc met de deur op een kier. Heeft ze nog lekker koele tegels ook
Eigenlijk ben ik een hondenmishandelaar dat ik geen bench of hok voor ze heb.
Mijn honden hebben een eigen ruimte in huis, dat is meer dan genoeg.
Daarnaast komen ze gewoon in de woonkamer e.d. en daar zijn ook genoeg ligplaatsen.
Hier hebben er dus wel 3 een hondenhok, in de kennel. Maar ik denk dat als ze zoiets zouden hebben er 2 van de 3 aan een grondige renovatie zouden gaan doen
Hier hebben ze allemaal hun eigen nachthok, heel gewoon maar functioneel... vaak zijn die luxe exemplaren nog niet eens voorzien van een tochtsluis...
En daarnaast zullen ze hier toch een nieuwe vorm krijgen vermoed ik zo maar mijn 'binnenhuisarchitecten' kennende...