Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Sita schreef:Niet mijn smaak, maar degene die dit zo getrimd heeft, die vind ik wel knap.
mensen die dit kunnen moeten maar gaan ijssculpturen ipv. hondjes belachelijk maken :N: .
Ik wil mijn honden ook zo'n coiffure aan laten meten. Of zelf doen, ik heb nl. van de zomer geoefend op mijn seringeboompje en dat is prima gelukt, al zeg ik het zelf
even in midden gelaten of dit mooi is of niet. degene die dit getrimd heeft weet wel hoe die een schaar moet vasthouden en heeft een aardig oog voor symetrie
Sita schreef:Niet mijn smaak, maar degene die dit zo getrimd heeft, die vind ik wel knap.
mensen die dit kunnen moeten maar gaan ijssculpturen ipv. hondjes belachelijk maken :N: .
Ik wil mijn honden ook zo'n coiffure aan laten meten. Of zelf doen, ik heb nl. van de zomer geoefend op mijn seringeboompje en dat is prima gelukt, al zeg ik het zelf
Hilde schreef: Het zijn an sich hele leuke hondjes, alleen de bedoeling van deze trim raakt niet zijn doel. Iig niet bij mij
Bij mij ook niet. Het ziet er übergecultiveerd en lachwekkend uit.
Doe de mijne maar zo:
Dit is een Bichon maar geen Bichon Frise. Deze hebben nog kleinere krullen dan een poedel, zeer kleine krulletjes. Zaterdag er nog een geknuffeld en het is echt heel appart. De vacht blijft uitstaan. De hond van zaterdag was overigens slecht getrimd en dan zie ik liever de hondjes van de foto. Ik vind het n.l. wel mooi zoals de bichon frise normaal wordt getrimd. Maar merk dat ik de enige ben bijna.
Gok op een coton. Deze lijkt sprekend op mijn Laika.
Je moet het ook een beetje als kunst zien .
Heb met verbazing wel eens een programma zitten kijken over afrokappers in the States .
Wat een kunst werken werden er gemaakt zeg .
En gelukkig heeft een hond geen mode gevoel of begrip van mooi of lelijk.
En ook niet van schaamte anders trok hij wel een onderbroek aan.
blacky schreef:Zaterdag er nog een geknuffeld en het is echt heel appart. De vacht blijft uitstaan. De hond van zaterdag was overigens slecht getrimd en dan zie ik liever de hondjes van de foto. Ik vind het n.l. wel mooi zoals de bichon frise normaal wordt getrimd. Maar merk dat ik de enige ben bijna.
blacky schreef:Zaterdag er nog een geknuffeld en het is echt heel appart. De vacht blijft uitstaan. De hond van zaterdag was overigens slecht getrimd en dan zie ik liever de hondjes van de foto. Ik vind het n.l. wel mooi zoals de bichon frise normaal wordt getrimd. Maar merk dat ik de enige ben bijna.
Bedoel je op de DoeDag?
Nee ik was jammer genoeg niet op de doe dag. Ik weet ook niet of er wel een bichon frise op het forum zit