Zoek stok! schreef:Ik verbaas me er wel eens over dat mensen hun hond naar de eerste de beste trimmer brengen. Ik ben vast een zeikerd, maar ik zou toch eerst willen weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Er zijn maar weinig mensen die ik mijn honden toevertrouw en dan zou ik ze om te trimmen ineens naar mien op de hoek brengen. Ik zou en willen weten hoe de persoon met honden omgaat en hoe de trimkwaliteiten zijn. En dat gericht op het type hond dat ik heb.
Maar goed, je weet nu waar je niet moet zijn en het groeit wel weer aan. Ik hoop dat het voor je hondje geen nare ervaring is geweest.
Het ligt ook wel een beetje aan het type hond dat je hebt denk ik. Tenminste, Moos vond alles en iedereen leuk, en barste daarbij ook nog eens van het zelfvertrouwen. Qua omgang met de hond heb ik me bij hem nooit echt druk gemaakt eigenlijk. Ik ging er maar even niet vanuit dat een trimster hem zou gaan meppen, en verder vond ie toch alles wel best.
Ik heb overigens wel even rondgevraagd bij hondenkenissen in de buurt voordat ik hem ergens heen bracht, dat dan weer wel
Toen had ik meteen een hele lieve (trimster dus) te pakken, en Saar ging daar later ook heen.
Hier moet ik nog op zoek, en met de honden die ik nu heb ben ik dus wel veel zeikeriger, en daarom heb ik er ook nog geen een gevonden hier :N: Vera en Saar moet je wel een beetje met beleid aanpakken, anders worden ze verdrietig