Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hufterproof hondenverblijf?
Moderator: moderatorteam
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
- Aantal honden: 1
hufterproof hondenverblijf?
Vlak voor de zomervakantie kon ik van een aardig forumlid een hele mooie grote bench voor mijn hond overnemen.
Na de vakantie hebben we die in elkaar gezet en ingericht voor onze hond voor de nacht.
De volgende morgen had ze echter enkele ijzeren spijlen er uit weten te slopen en anderen weten te verbuigen.
We willen niet dat ze zich bezeerd of met haar kop klem komt te zitten, dus hebben we onze oude roestige bench weer in elkaar gezet. Het lijkt echter wel of ze elke dag spinazie eet want ze weet nu ook behoorlijk aan deze bench te buigen.
Ze had de onderbak er al uit weten te duwen.
Helaas hebben we voor haar echt een bench oid nodig. Ik zou het graag anders willen maar dat is helaas niet mogelijk gebleken. 's Nacht zou ze evt nog wel in de kamer kunnen blijven maar overdag als we beiden werken is ze dan zo op buiten gericht en op alle geluiden etc dat ze de tent afbreekt en overstuur raakt.
We zijn nu aan het kijken om evt iets met kenneldelen te maken voor in de (verwarmde) garage. We willen niet van die hoge delen omdat we dan een heel stuk bergruimte gaan missen. We kwamen een soort van puppykennel tegen. Misschien heeft iemand van jullie ervaring met deze kennels en weet of die "hufterproof" zijn.
We willen de bovenkant afdekken met een plank en dan verzwaren met iets.
Iemand ervaring hiermee? Of andere tips?
http://www.witjesverzendhuis.nl/cgi-bin ... 8&search=0
Na de vakantie hebben we die in elkaar gezet en ingericht voor onze hond voor de nacht.
De volgende morgen had ze echter enkele ijzeren spijlen er uit weten te slopen en anderen weten te verbuigen.
We willen niet dat ze zich bezeerd of met haar kop klem komt te zitten, dus hebben we onze oude roestige bench weer in elkaar gezet. Het lijkt echter wel of ze elke dag spinazie eet want ze weet nu ook behoorlijk aan deze bench te buigen.
Ze had de onderbak er al uit weten te duwen.
Helaas hebben we voor haar echt een bench oid nodig. Ik zou het graag anders willen maar dat is helaas niet mogelijk gebleken. 's Nacht zou ze evt nog wel in de kamer kunnen blijven maar overdag als we beiden werken is ze dan zo op buiten gericht en op alle geluiden etc dat ze de tent afbreekt en overstuur raakt.
We zijn nu aan het kijken om evt iets met kenneldelen te maken voor in de (verwarmde) garage. We willen niet van die hoge delen omdat we dan een heel stuk bergruimte gaan missen. We kwamen een soort van puppykennel tegen. Misschien heeft iemand van jullie ervaring met deze kennels en weet of die "hufterproof" zijn.
We willen de bovenkant afdekken met een plank en dan verzwaren met iets.
Iemand ervaring hiermee? Of andere tips?
http://www.witjesverzendhuis.nl/cgi-bin ... 8&search=0

- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Re: hufterproof hondenverblijf?
Zoek je zoiets?
http://link.marktplaats.nl/371238613" onclick="window.open(this.href);return false;
Anders wordt het metselen.
http://link.marktplaats.nl/371238613" onclick="window.open(this.href);return false;
Anders wordt het metselen.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Kan je niet beter werken aan de oorzaak? Oefenen op het alleen zijn, eventueel met behulp van bijvoorbeeld Bachbloesem?
- christina
- Zeer actief
Ze kan prima alleen zijn, geen blafje te horenMaeve schreef:Kan je niet beter werken aan de oorzaak? Oefenen op het alleen zijn, eventueel met behulp van bijvoorbeeld Bachbloesem?
Ik had al beschreven dat ik het wel anders wil maar dat dat niet mogelijk is gebleken.

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
schijnbaar wil het toch niet zo lukken dat alleen zijn op dat beschutte en veilige plekje, als ze de hele bench weet om te buigen.christina schreef:Ze kan prima alleen zijn, geen blafje te horenMaeve schreef:Kan je niet beter werken aan de oorzaak? Oefenen op het alleen zijn, eventueel met behulp van bijvoorbeeld Bachbloesem?zolang ze maar in een beschut en veilig plekje zit. Ze vindt ijzer gewoon lekker. :N:
Ik had al beschreven dat ik het wel anders wil maar dat dat niet mogelijk is gebleken.
Let wel, ik ben niet tegen bench gebruik, maar in mijn ogen vind de hond dat niet bepaald een fijn en veilige plek als ze er op die manier
de bench molesteert.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
dogo4ever
- Zeer actief
Er zijn ook benches gemaakt van kennelpanelen zeg maar. Een vriend van ons had zijn Dogo er in zitten. Die hond verbouwde iedere kamerkennel behalve deze.
- christina
- Zeer actief
Na de vakantie is het verergerd. Vannacht of eigenlijk vanmorgen weer. Ze heeft tot half zes in de kamer op haar plekje aan de liijn gelegen omdat mijn zoon nog niet thuis was. Die heeft haar vervolgens uitgelaten en in de bench gedaan. In die twee uurtjes daarna heeft ze de bench weer weten te verbuigen en de onderbak er uit weten te schuiven.P!nki schreef:schijnbaar wil het toch niet zo lukken dat alleen zijn op dat beschutte en veilige plekje, als ze de hele bench weet om te buigen.christina schreef:Ze kan prima alleen zijn, geen blafje te horenMaeve schreef:Kan je niet beter werken aan de oorzaak? Oefenen op het alleen zijn, eventueel met behulp van bijvoorbeeld Bachbloesem?zolang ze maar in een beschut en veilig plekje zit. Ze vindt ijzer gewoon lekker. :N:
Let wel, ik ben niet tegen bench gebruik, maar in mijn ogen vind de hond dat niet bepaald een fijn en veilige plek als ze er op die manier
de bench molesteert.
Ik vind aan de lijn in de kamer ook een beetje eng; vannacht konden we haar horen maar morgen ben ik van 10 tot 14.00 uur naar mijn werk.
Niemand ervaring met die kennel in mijn eerste post?

- christina
- Zeer actief
dogo4ever schreef:Er zijn ook benches gemaakt van kennelpanelen zeg maar. Een vriend van ons had zijn Dogo er in zitten. Die hond verbouwde iedere kamerkennel behalve deze.
Weet je ook welke dat was?

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Kan ze niet gewoon los in huis, of sloopt ze dan de hele boel? Het lijkt me dat ze het vreselijk vindt om opgesloten te worden....
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Ik heb wel ervaring met een dergelijke kennel maar ik heb geen slopers. Ik heb dus geen idee of de spijlen door te knagen zijn door hardnekkige slopers. Om te buigen zijn ze zeker niet, zolang de spijlen onder en boven vast zitten.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
-
dogo4ever
- Zeer actief
Ik ga even voor je informeren. Het zijn op maat gemaakte kennels. Wel vrij prijzig maar kijken kan altijd.christina schreef:dogo4ever schreef:Er zijn ook benches gemaakt van kennelpanelen zeg maar. Een vriend van ons had zijn Dogo er in zitten. Die hond verbouwde iedere kamerkennel behalve deze.
Weet je ook welke dat was?
- christina
- Zeer actief
freskin schreef:Kan ze niet gewoon los in huis, of sloopt ze dan de hele boel? Het lijkt me dat ze het vreselijk vindt om opgesloten te worden....
In het verleden gaf de bench haar juist rust. Aan een lijn in de kamer vindt ze ook prima maar dat durf ik niet zo goed.Helaas hebben we voor haar echt een bench oid nodig. Ik zou het graag anders willen maar dat is helaas niet mogelijk gebleken. 's Nacht zou ze evt nog wel in de kamer kunnen blijven maar overdag als we beiden werken is ze dan zo op buiten gericht en op alle geluiden etc dat ze de tent afbreekt en overstuur raakt.
Op de één of andere manier heeft ze toch begrenzing nodig.

- christina
- Zeer actief
Dat biedt in ieder geval wat perspectief.Wilma schreef:Ik heb wel ervaring met een dergelijke kennel maar ik heb geen slopers. Ik heb dus geen idee of de spijlen door te knagen zijn door hardnekkige slopers. Om te buigen zijn ze zeker niet, zolang de spijlen onder en boven vast zitten.
Ik heb het idee dat zodra ze ergens een mogelijkheid ziet om haar tanden achter te zetten ze dat dan doet. Als de mogelijkheid er niet is is het waarschijnlijk gauw bekeken.

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Oh, oke....lijkt me wel moeilijk, zeg. Misschien zijn die kennelpanelen wel een goed idee. Alleen zou ik er wel een dakje op maken wat je goed vast kan zetten zodat ze zich niet kan verwonden (of erger) als ze er uit probeert te komen.christina schreef:freskin schreef:Kan ze niet gewoon los in huis, of sloopt ze dan de hele boel? Het lijkt me dat ze het vreselijk vindt om opgesloten te worden....In het verleden gaf de bench haar juist rust. Aan een lijn in de kamer vindt ze ook prima maar dat durf ik niet zo goed.Helaas hebben we voor haar echt een bench oid nodig. Ik zou het graag anders willen maar dat is helaas niet mogelijk gebleken. 's Nacht zou ze evt nog wel in de kamer kunnen blijven maar overdag als we beiden werken is ze dan zo op buiten gericht en op alle geluiden etc dat ze de tent afbreekt en overstuur raakt.
Op de één of andere manier heeft ze toch begrenzing nodig.
succes!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Ik weet dat je bij Dog Sport Holland in Achterveld maatwerk kunt bestellen. Je moet dan inderdaad wel aan kennelprijzen en niet aan benchprijzen denken. Bij de benches hier geldt wel dat duurkoop ook goede koop is. De goedkopere draadbenches worden in een vloek en een zucht gesloopt.
-
dogo4ever
- Zeer actief
Dit is de link naar het bedrijf wat de kamerkennel van kennelpanelen heeft gemaakt voor de Dogo. Je kan er bij wijze van een tijger in huisvesten.
http://www.ottenpetcages.com/contents/nl/d125.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ottenpetcages.com/contents/nl/d125.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- christina
- Zeer actief
Dank je; ik ga op onderzoek uit!dogo4ever schreef:Dit is de link naar het bedrijf wat de kamerkennel van kennelpanelen heeft gemaakt voor de Dogo. Je kan er bij wijze van een tijger in huisvesten.![]()
Hoop iets te vinden.

- christina
- Zeer actief
http://www.seegershalle.nl/images/puppykennelspijl.jpg
Deze is het geworden; met de bovenkant dicht.
Zometeen gaat ze er voor het eerst in.
Deze is het geworden; met de bovenkant dicht.
Zometeen gaat ze er voor het eerst in.

- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
nou deze ziet er goed en stevig uit. succes en ik hoop dat deze heel blijft en dat ze hier lekker rustig in blijft. 
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart

Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart