Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dank je wel xSuzannex

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Wilm@

Dank je wel xSuzannex

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ik ben vandaag naar Suzanne gegaan om te leren hoe je die hondenspeeltjes moest maken. Na een overheerlijk kopje koffie hebben we ons op het scoubidou gebeuren gestort. Suzanne had het snel weer onder de knie en ik zat te tutten met iets wat leek op.... :19: ....gelukkig hielp Suzanne mij weer verder. Zij had de zwemband van Barca al klaar en begon met het volgende speeltje, ik was nog steeds druk in de weer met de rammelaar van Fientje.

Het eerste speeltje die Suzanne had geknoopt heb ik aan Casper gegeven. Wat een geweldige, vriendelijke en keurig opgevoede hond is Casper! Bij binnenkomst werd ik al enthousiast door hem begroet en hij is echt een toppertje. :lol1:

We gingen over op de cola en ik knoopte nog maar even door met die rammelaar. Suzanne pakte nog een paar sliertjes fleece en legde mij een tweede techniek uit. Daarna begon het te bliksemen en te onweren en wederhelft belde met de vraag of hij mij misschien moest halen? JA....Graag! Ik vind onweer niet echt mijn hobby en ondertussen was het al half vijf! Wat gaat de tijd snel als je samen leuk bezig bent! Ik heb een geweldige middag bij Suzanne gehad en ben nu aan het speeltjes maken geslagen. Vinden mijn Briard een top idee want het speeltje (tweede techniek) wat in mijn tas zit, is niet veilig. Ze moeten het hebben en graven mijn hele tas ondersteboven.

Suzanne, dank je wel voor de fijne middag, je gastvrijheid en knuffel je Casper nog even van mij?
Laatst gewijzigd door Wilm@ op 29 aug 2010 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Re: Dank je wel xSuzannex

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

leuke speeltjes :ok: Mooie honden ook trouwens :ok:
Afbeelding
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Heel graag gedaan hoor wilma!
Ik vond het ook erg gezellig! en ik heb net nog een stukje appeltaart genomen haha
Leuk om te zien dat de speeltjes daar gelijk een succes zijn, cas heeft ze zijne al stuk gemaakt. (en jij noemt hem opgevoed?)
Ik denk dat ik ook maar gauw wat fleece ga kopen om wat extra touwen te maken haha
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Wat een gezellige middag zo te horen :cheer: :cheer: leuke speeltjes ook :ok:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

xSuzannex schreef:Heel graag gedaan hoor wilma!
Ik vond het ook erg gezellig! en ik heb net nog een stukje appeltaart genomen haha
Leuk om te zien dat de speeltjes daar gelijk een succes zijn, cas heeft ze zijne al stuk gemaakt. (en jij noemt hem opgevoed?)
Ik denk dat ik ook maar gauw wat fleece ga kopen om wat extra touwen te maken haha
Gekleurd touw bij de Gamma, denk dat die wat langer meegaat! :ok:

Fientje heeft haar Rammelaar ook al stuk. Ze wisselt nu van Fleecespeeltje naar Rammelaar, en af en toe heeft ze het tegelijk in haar bekje.... :smile2:
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Wilm@ schreef:
xSuzannex schreef:Heel graag gedaan hoor wilma!
Gekleurd touw bij de Gamma, denk dat die wat langer meegaat! :ok:

Fientje heeft haar Rammelaar ook al stuk. Ze wisselt nu van Fleecespeeltje naar Rammelaar, en af en toe heeft ze het tegelijk in haar bekje.... :smile2:

oohhh zonde!!!
was het bij haar door het trekken dat het stuk ging?
cas die heeft er gewoon op liggen knagen, op het beginpunt is hij stuk, gauw een extra knoopje ingelegd, hopelijk gaat hij nog even mee haha
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”